23.08.2018/16:00

Inmedio Trendy - nowy koncept łączy salon prasowy ze sklepem alkoholowym [GALERIA]

Lagardere Travel Retail i Grupa Eurocash rozpoczynają ekspansję nowego szyldu handlowego o nazwie Inmedio Trendy - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Trwający przez rok pilotaż projektu zakończył się sukcesem i skłonił partnerów do decyzji o przejściu do etapu rozwoju konceptu.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

10 komentarzy

  • Pipi 08.07.2021

    Inmedio w M1 w Markach oszukuje klientów . Kupiłam puszkę coca coli smakowej i papierosy .Zapłaciłam karta ,zabrałam papierosy a puszkę coli zostawiłam na ladzie .Za mną nikt nie stał . Poszłam dalej ,wróciłam po kilkunastu minutach i powiedziałam że zostawiłam puszkę a Pani udała głupią ,kamery ponoć się popsuły .Jakby była uczciwa to by mnie zawołała widząc że zapomniałam zabrać puszki . Kiosk tak słabo prosperuje żeby oszukiwać na 4 zł ?

  • Pipi 07.07.2021

    Inmedio w M1 w Markach oszukuje klientów . Kupiłam puszkę coca coli smakowej i papierosy .Zapłaciłam karta ,zabrałam papierosy a puszkę coli zostawiłam na ladzie .Za mną nikt nie stał . Poszłam dalej ,wróciłam po kilkunastu minutach i powiedziałam że zostawiłam puszkę a Pani udała głupią ,kamery ponoć się popsuły .Jakby była uczciwa to by mnie zawołała widząc że zapomniałam zabrać puszki . Kiosk tak słabo prosperuje żeby oszukiwać na 4 zł ?

  • Pipi 07.07.2021

    Inmedio w M1 w Markach oszukuje klientów . Kupiłam puszkę coca coli smakowej i papierosy .Zapłaciłam karta ,zabrałam papierosy a puszkę coli zostawiłam na ladzie .Za mną nikt nie stał . Poszłam dalej ,wróciłam po kilkunastu minutach i powiedziałam że zostawiłam puszkę a Pani udała głupią ,kamery ponoć się popsuły .Jakby była uczciwa to by mnie zawołała widząc że zapomniałam zabrać puszki . Kiosk tak słabo prosperuje żeby oszukiwać na 4 zł ?

  • XXXX 15.10.2018

    Świetnie, że ktoś postawił na nowe pomysły i innowację !! Mam nadzieję, że w przyszłości będzie coraz więcej takich sklepów. Trzymam kciuki!!

  • fesyd 01.09.2018

    Eurocash, wymyśla bo się topi.

  • Łukasz 25.08.2018

    2 lata i wypadną z rynku. Takie połączenie asortymentu rozmywa markę, albo gazety albo wóda. Jak wprowadzą alkohole do "saloników prasowych" wielu klientów zacznie je omijać, choćby dlatego by unikać konkaktu z tymi ktorzy po prasę nie przychodzą

  • klient 25.08.2018

    ale handlować wódko i winem w niedzelę nie mogą pod przykrywką handlu gazetami. Tylko pod przykrywką dworca, poczty, benzyniarni.

  • Polak 25.08.2018

    Jasne nowy koncept. Wykorzystanie luki po sklepach alkoholowych zamkniętych w niedziele. Otworzą handel wodka w niedziele pod przykrywka namdlu gazetami. Jak zwykle rząd chciał cos poprawić a wiele normalnych sklepów upadnie żeby cwaniakom było lepiej. Jakoś pracownicy państwowych spożywczych na Orlenie nie musza mieć wg rzadu wolnych niedziel. Obłuda i kumoterstwo jak zawsze.

  • Owl 23.08.2018

    Żeby powstał nowy format. Liczy się nowe.

  • amman 23.08.2018

    i po co było zarzynać One Minute?? Bo chyba nie rozumiem...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.