InPost nawiązał strategiczną współpracę z Alibabą
InPost został „strategicznym partnerem” platformy AliExpress. Przesyłki z Chin zaczną trafiać prosto do polskich paczkomatów – informuje „Puls Biznesu”.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
3 komentarze
-
09.01.2020
Może czując konkurencje pazerne i zachłanne allegro obniży lichwiarskie prowizje
-
21.11.2019
Czy te paczki wreszcie będą oclone? Alibaba znalazł znakomity sposób na wprowadzenie chińskiego badziewia na inne rynki bez cła i podatków. Świat się jego sukcesem zachwyca, ale nie sztuka zrobić biznes na kradzieży wzorów, kopiach i podróbach. To jest dopiero złodziejstwo. A ludzie się cieszą, bo tanio płacą. Kupujesz w Chinach - dajesz prace Chińczykom, nie sobie.
-
20.11.2019
zdychaj złodziejskie allegro