20.11.2019/09:39

InPost nawiązał strategiczną współpracę z Alibabą

InPost został „strategicznym partnerem” platformy AliExpress. Przesyłki z Chin zaczną trafiać prosto do polskich paczkomatów – informuje „Puls Biznesu”.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Tomasz 09.01.2020

    Może czując konkurencje pazerne i zachłanne allegro obniży lichwiarskie prowizje

  • HK 21.11.2019

    Czy te paczki wreszcie będą oclone? Alibaba znalazł znakomity sposób na wprowadzenie chińskiego badziewia na inne rynki bez cła i podatków. Świat się jego sukcesem zachwyca, ale nie sztuka zrobić biznes na kradzieży wzorów, kopiach i podróbach. To jest dopiero złodziejstwo. A ludzie się cieszą, bo tanio płacą. Kupujesz w Chinach - dajesz prace Chińczykom, nie sobie.

  • dragon 20.11.2019

    zdychaj złodziejskie allegro

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.