28.02.2022/12:45

InPost nie będzie kupował towarów i usług z Rosji i Białorusi. Rafał Brzoska apeluje o wsparcie idei bojkotu

Rafał Brzoska poinformował, że zarząd InPostu "podjął trudną i konieczną decyzję o niekupowaniu usług lub towarów firm rosyjskich i białoruskich". Przedsiębiorca wezwał inne firmy do poparcia idei bojkotu.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

23 komentarze

  • Panko 18.03.2022

    ja na jego miejscu też bym towarów z Rosji nie kupowała. solidarność przede wszystkim

  • zyto 18.03.2022

    no i to się nazywa bojkot! brawo Rafał Brzoska

  • Piotrek 15.03.2022

    a ciekawe czy to tylko na jakiś czas czy decyzja całkowicie na stałe??? tak się tylko zastanawiam.

  • Fifa 15.03.2022

    zawsze wiedziałam że ta firma to jest świetny przykład i autorytet dla innych

  • Ander 15.03.2022

    I to jest bardzo poważne ale i dobre posunięcie

  • Roma 15.03.2022

    i co dołączył ktoś do tego i wsparł brzoske?

  • Kamil 15.03.2022

    brawa dla was!!!!

  • Men 08.03.2022

    dokładnie!! stop produktom z rosji. mnie to cieszy że podjeli taką a nie inna decyzje. niech inni się wzroują

  • Seba 08.03.2022

    poradzą sobie spokojnie i bez tych towarów. dobrze

  • Romek 08.03.2022

    inicjatywa brzoski w pełni sluszna. ja sie pod tym podpisuje i popieram

  • sms 08.03.2022

    no i dobre nie ma sensu od nich niczego brać

  • Marcin 07.03.2022

    Ode mnie ma wielkiego plusa za takie kroki

  • Rota 07.03.2022

    może i decyzja faktycznie trudna dla zarządu. nie mniej jednak na pewno ma poparcie wielu osób

  • Polon 07.03.2022

    chyba jedyna słuszna decyzja w tej sytuacji na ktorą aktualnie patrzymy jeszcze trochę z boku

  • Kajko 07.03.2022

    wydaje mi się że dość słuszna idea

  • Lea 04.03.2022

    Coraz więcej firm podejmuje taką decyzję, a to dobrze o nich świadczy, a przede wszystkim pomaga w aktualnej sytuacji

  • mega 03.03.2022

    Inne firmy mogą brać przykład

  • widmo 02.03.2022

    Dobra decyzja, trzeba działać

  • 123 02.03.2022

    Im więcej firm podejmie taką samą decyzję, tym lepiej.

  • MzU 01.03.2022

    Ale dostali po nosie teraz Rosjanie! Jak dla mnie takie firmy zasługują na pochwałę bo mimo potencjalnych konsekwencji robią słusznie moim zdaniem. A czasy są jakie są i trzeba się mobilizować do działania, żeby się jak najszybciej ten dramat skończył.

  • Zainteresowany 01.03.2022

    A ile takich usług/produktów było kupowane przez InPost do momentu komunikatu?

  • savage 28.02.2022

    Inpost jak zawsze z rigczem

  • Damian 28.02.2022

    I dobrze. Popieram w 100%

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także