26.06.2020/13:06

Instagram i Sephora budują cyfrowy sklep na platformie społecznościowej

Serwis społecznościowy Instagram poinformował, że wspólnie z największą siecią drogerii Sephora budują sklep internetowy, w którym można będzie kupować produkty detalisty i płacić za nie bez opuszczania portalu. W początkowej ofercie znajdzie się 80 marek z portfolio Sephory.

Zakupy społecznościowe – social shopping – robią coraz większą karierę. Analitycy spodziewają się złotych czasów dla tej formy e-commerce. Z tego trendu od jakiegoś czasu korzysta Instagram, który rozwija narzędzia służące do kupowania produktów prezentowanych przez detalistów bezpośrednio z poziomu serwisu. Udostępnia je firmom, ale także własnej społeczności influencerów.

– Jesteśmy w firmie Sephora podekscytowani możliwością współpracy z Instagramem przy projekcie, który dostarczy konsumentom unikalne doświadczenia zakupów społecznościowych. Nasi klienci na wiele sposobów angażują się w mediach społecznościowych – czerpią z nich inspirację, otrzymują wskazówki od ekspertów, dowiadują się o nowych trendach – szukamy zatem nowych sposobów, by uprzyjemnić im podróż po krainie urody. Jesteśmy podekscytowani faktem, że oddajemy konsumentom usługę płatności na Instagramie – to nowy, wygodny sposób bezpiecznego i bezpośredniego płacenia za towary z naszej oferty – cieszy się Carolyn Bojanowski, starszy wiceprezes i dyrektor generalny ds. e-commerce w firmie Sephora.

Dzięki usłudze klienci będą mogli kupować i płacić za zakupy bez wychodzenia z aplikacji Instagram. Zakupy te zostaną objęte firmowym programem lojalnościowym. Sephora będzie też świadczyć konsumentom usługi okołosprzedażowe, w tym także przyjmowanie zwrotów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.