10.08.2022/10:41

Intermarche ma ambitne plany modernizacji swoich sklepów spożywczych. Czym sieć chce wygrać z konkurencją bitwę o portfele klientów?

Grupa Muszkieterów, do której należą sieci Intermarche i Bricomarche konsekwentnie się rozwija, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania swoich klientów oraz franczyzobiorców. Dlatego sieć Intermarché postawiła na remodeling supermarketów w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. Firma ma ambitny plan transformacji na najbliższe cztery lata.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • johny 10.08.2022

    Z tego co się orientuję to koncept ten Intermarche wdraża w swoich sklepach od marca 2020 roku. Tak więc koncept ma już ponad dwa lata. Średni cykl życia konceptu sklepu, mając na myśli oczywiście jego innowacyjność i "świeżość" to maksymalnie 5-6 lat. Zakładając to co piszecie, że w ciągu najbliższych 4 lat chcecie objąć nowym konceptem 80% placówek, to ostatnie wdrażane placówki będą miały zaaplikowany już nieco "przechodzony i zużyty koncept". Takie zmiany obejmujące praktycznie całą sieć robi się szybciej, maksymalnie w 3 lata.
    A tak swoją drogą, jeśli w 2,5 roku wdrożyliście ten nowy koncept w 20 sklepach co stanowi około 10% placówek, to te 80%, o których piszecie to kolejne 140 sklepów. Wypada więc po 35 sklepów na rok. Bardzo wątpię, żebyście zrealizowali ten plan, znając zapowiedzi Intermarche z lat poprzednich np. o rozwoju i nowych otwarciach, z których jak zwykle nic nie wyszło.
    Dodatkowo, koszty inwestycyjne (remontowo-budowlane, wyposażenie) z miesiąca na miesiąc mocno szybują w górę, w związku z tym wielu spółek sklepowych, które ledwo się "utrzymują na powierzchni" lub nawet są już "pod wodą" zwyczajnie nie będzie na taką zmianę konceptu stać

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także