02.03.2017/21:19

Intermarche otworzy pierwszy sklep w Warszawie

Należąca do francuskiej Grupy Muszkieterów sieć Intermarche otworzy swój pierwszy supermarket w Warszawie. Placówka o powierzchni 2610 mkw. ruszy w centrum handlowo-usługowo-rozrywkowym Galeria Młociny, która powstaje na warszawskich Bielanach.

Uruchomienie supermarketu Intermarche w Warszawie, to ważnaz wizerunkowego punktu widzenia  informacja dla Grupy Muszkieterów, której władze już od kilku lat zapowiadały, że chcą wprowadzić ten szyld na stołeczny rynek handlowy. To także istotny sygnał, że grupa poważnie myśli o dalszym rozwoju i zdobywaniu kolejnych krajowych rynków.

Należy jednak zaznaczyć, że budowa obiektu ruszyła w połowie 2016 r. zaś otwarcie Galerii Młociny planowane jest -  według zapowiedzi sprzed kilku miesięcy - na drugą połowę 2018 r. To oznacza, że tak naprawdę dopiero wtedy w stolicy ruszy pierwszy supermarket Intermarche.

Jak podkreślają przedstawiciele inwestora Galeria Młociny „oferta Intermarché wyróżnia się m.in. tradycyjnymi wyrobami, produkowanymi na miejscu według polskich receptur, świeżym pieczywem, produktami ekologicznymi i bio oraz doskonałym wyborem win, selekcjonowanych przez enologa. Intermarché prowadzi też sprzedaż wielu produktów niedostępnych w sklepach innych sieci w Polsce, pochodzących z Francji, z 60 zakładów należących do Grupy.

- Intermarché, dla którego będzie to pierwszy sklep w Warszawie, wyróżnia się szerokim asortymentem świeżych wyrobów, stanowi więc doskonałą odpowiedź na potrzeby zakupowe naszych klientów – powiedziała Anna Polak, senior leasing manager, Master Management Group.

Intermaché to międzynarodowa sieć supermarketów spożywczych działająca w ramach Grupy Muszkieterów, największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców. W Polsce funkcjonuje obecnie ponad 230 sklepów Intermarché i cały czas uruchamiane są kolejne.

Przy podpisaniu umowy z Galerią Młociny sieć Intermarche reprezentowana była przez firmę Colliers. 

Galeria Młociny ma już podpisane umowy najmu na ponad połowę powierzchni handlowej. Docelowo na 70 000 mkw. powierzchni najmu będzie około 220 lokali handlowych i usługowych, w których klienci znajdą popularne marki. Bogatą ofertę modową tworzą m.in. Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, H&M, C&A i VAN GRAAF, CCC i Wojas. Biżuterię i dodatki będzie można kupić w sklepach Apart, Bijou Brigitte, YES, Swatch, Briju i Zibi, a wnętrze wyposażyć w Zara Home i Mensa Home. W Galerii Młociny pojawią się również perfumerie Sephora i Douglas, czyli przedstawiciele segmentu premium, a także The Body Shop i MAC. Aktywni mieszkańcy północnej Warszawy będą mogli zadbać o formę w Calypso Fitness Club oraz zaopatrzyć się w sprzęt sportowy i odpowiednią odzież w GO Sport i Martes Sport. Oferta Galerii Młociny uwzględnia potrzeby dzieci – dla nich powstanie sklep SMYK. Galeria Młociny zaoferuje swoim klientom także wyjątkowy koncept food courtu o nowoczesnej stylistyce, dużej ilością naturalnego światła wypełniającego wnętrze i wyjściem na zielony dach. Dotychczas umowy najmu podpisały restauracje KFC, Pizza Hut Express, Burger King, Express Kuchnia Marché, Lifemotiv, Olimp, Subway, ZenThai, Sevi Kebab, Compañeros i Saladki, a także Dunkin’ Donuts, którego lokal znajdzie się na parterze, przy wejściu do centrum. W Galerii Młociny otworzy się także największe w tej części miasta 9-ekranowe kino CINEMA3D
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Krys 06.03.2017

    Ja ostatnio znalazłem fajny sklep http://sklep.eo.net.pl/dzial/inteligentny-dom/

  • cap 03.03.2017

    Ale ktoś wtopi brudne smierdzace kiszona kapusta z polowy XX wieku

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.