28.07.2020/10:59

Intermarche Power - tylko u nas zdjęcia nowego konceptu Muszkieterów w Polsce!

Sieć Intermarche od marca testuje w Pabianicach unowocześniony koncept supermarketowy o nazwie Intermarche Power. To pierwsza tego typu placówka w Polsce - zmieniono w niej układ sklepu, poszerzono gamę produktów świezych, bio, fit i dań gotowych, wprowadzono dłuższe taśmy kasowe, a także odświeżono szatę graficzną wnętrza i elewacji. Grupa Muszkieterów na razie nie zdradza swoich planów w zakresie wdrażania konceptu Power w kolejnych lokalizacjach.

W pabianickim supermarkecie Intermarché został zaprezentowany nowy, zoptymalizowany układ sklepu. Koncept ochrzczony mianem „Power” "zakłada odpowiadanie na oczekiwania kupujących w możliwie jak najwyższym stopniu" - zapewnia sieć. Firma powołuje się przy tym na badania porównawcze z grudnia 2019 r. i czerwca 2020 r., z których wynika, że 97 proc. klientów pozytywnie ocenia zmiany wprowadzone w pabianickim supermarkecie. - Największy wzrost zadowolenia został odnotowany w czterech aspektach: wygląd i aranżacja sklepu; nowoczesność; świeżość oraz jakość produktów. Ze spontanicznych wskazań klientów wynika także, że docenili zwłaszcza mniejsze kolejki do kas oraz na dziale tradycja - tłumaczy Intermarche.

Co dokładnie zmieniło się w placówce? W pobliżu wejścia do pabianickiego supermarketu jest obecnie zlokalizowana strefa świeżego ryneczku. W niej dostępne są m.in.: pieczywo, wyroby cukiernicze, warzywa i owoce, sery, wędliny, mięsa, ryby oraz wyroby garmażeryjne. W odpowiedzi na oczekiwania klientów część z tych produktów, tj. wędliny, mięsa czy sery można zakupić zarówno w sprzedaży tradycyjnej, jak również w formie gotowych, świeżo zapakowanych porcji, co w efekcie rozładowuje ewentualne kolejki. Nowe elementy wyposażenia i ekspozycji towaru zostały zaproponowane w strefie owoców i warzyw, w tym automatyczna wyciskarka świeżego soku pomarańczowego. Z kolei na dziale pieczywo na klientów czeka samoobsługowa krajalnica. Co więcej, w ramach remodelingu powierzchni sprzedaży przeniesiono urządzenia chłodnicze z produktami mrożonymi bliżej kas. Dzięki temu klienci mogą włożyć je do koszyka bezpośrednio przed podejściem do kasy. Również kasy zostały wymienione na nowe, mają obecnie dłuższe taśmy oraz specjalne miejsce przeznaczone na torby foliowe i reklamówki dla klientów.

– Sklep Intermarché w Pabianicach za sprawą nowego konceptu zyskał zupełnie nowy wizerunek. Świeżość to idea przewodnia wprowadzonych zmian i rozumiemy ją szerzej niż tylko jakość produktów. Chcemy dostarczyć klientom pozytywne doświadczenia zakupowe – mówi cytowany w komunikacie Benjamin Ferte, członek Dyrekcji Handlowej Intermarché. I dodaje – Dzięki przeprowadzonym badaniom wiemy, że klienci odwiedzają sklepy spożywcze kilka razy w tygodniu, a produkty świeże stanowią dominującą pozycję na ich liście zakupowej. Właśnie dlatego, wszystkie kategorie świeże w pabianickim Intermarché są obecnie dostępne od razu po wejściu do sklepu. Jest to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcą sprawnie i wygodnie robić zakupy.

W sklepie zostały zaplanowane specjalne miejsca na kulinarne inspiracje dla klientów, ofertę promocyjną oraz sezonową. Nowa odsłona supermarketu to także szersza gama produktów ekologicznych, bio oraz artykułów przeznaczonych dla osób aktywnych, dbających o zdrowe odżywianie. Nowe produkty znalazły się również w działach kuchnie świata, nabiał czy napoje. Rozszerzono także ofertę wyrobów z własnej wędzarni i dań gotowych. Zgodnie z oczekiwaniami klientów sklep oferuje teraz dodatkowo kwiaty cięte i doniczkowe.

Od 5 czerwca sklep dodatkowo oferuje usługę z zakresu e-commerce – Intermarché Drive. Zapewnia ona możliwość zamawiania produktów przez internet i ich odbiór w specjalnie wyznaczonej strefie, znajdującej się przed supermarketem. Przy składaniu zamówienia klient wybiera dogodną dla siebie godzinę odbioru zakupów.

Zmieniona została także komunikacja wizualna, zaprojektowana w nowoczesnej formie i zgodnie z aktualnymi trendami aranżacyjnymi. Zmianie uległo zarówno wnętrze supermarketu, jak i jego elewacja.

"Smaki zdrowia" w sklepie Intermarche Power, (fot. materiały prasowe)

 

Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Wyrolowany 30.07.2020

    Intermarche to złodzieje. Franczyzobiorcy popadają w gigantyczne długi a oni robią PR za cudze pieniądze

  • John 30.07.2020

    Drogi w wykonaniu koncept. Myślę, że niewielu z obecnych franczyzobiorców będzie stać na jego wprowadzenie. Większość obecnych sklepów Intermarche balansuje na granicy opłacalności biznesu

  • Cheeky Bastard 29.07.2020

    Wreszcie zakupy są przyjemnością

  • Dobry Klient 29.07.2020

    świetny pomysł -sklep wygląda palce lizać -pomysł sprzedaży własnych wędlin w ladzie samoobsługowej na pewno skróci czas zakupów!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także