07.09.2017/06:49

Intermarché uruchomiło pierwszy sklep w Warszawie - zaktualizowana, obszerna fotogaleria

Pierwszy sklep sieci Intermarché w Warszawie ruszył 7 września. Placówka jest zlokalizowana przy ul. Bacewiczówny 8 na stołecznym Ursynowie. Zatrudnienie w placówce znalazło ok. 40 osób.

Przypomnijmy, że Grupa Muszkieterów anonsowała na początku marca br., że pierwsza placówka Intermarche w Warszawie ruszy w centrum handlowo-usługowo-rozrywkowym Galeria Młociny, która powstaje na warszawskich Bielanach. Jej otwarcie planowane jest w drugiej połowie 2018 r., a sklep Intermarche zajmie w środku powierzchnię ok. 2,6 tys. mkw.

Jednak okazało się, że Muszkieterowie w Warszawie pojawili się rok wcześniej, niż zapowiadali. Szybsze niż planowano uruchomienie supermarketu Intermarche w Warszawie to ważna z wizerunkowego punktu widzenia informacja dla grupy, której władze już od kilku lat zapowiadały, że chcą wprowadzić ten szyld na stołeczny rynek handlowy. To także istotny sygnał, że Muszkieterowie poważnie myślą o dalszym rozwoju i zdobywaniu kolejnych lokalnych rynków w Polsce.

Intermarché na Ursynowie to pierwszy sklep Grupy Muszkieterów w stolicy, jednak grupa nie ma zamiaru poprzestać na tej inwestycji i już planuje dalszy rozwój w Warszawie, weryfikując możliwe lokalizacje kolejnych sklepów. Szczegóły ekspansji nie są jednak zdradzane.

Właścicielem pierwszego supermarketu Intermarche w Warszawie jest Witold Tumielewicz. - Mam nadzieję na nawiązanie długotrwałych relacji z lokalnymi dostawcami - zapowiedział w dniu otwarciu sklepu.

Redakcja "Wiadomości Handlowych" odwiedziła pierwszą placówkę sieci w stolicy. W sklepie pojawiło się kilka konceptów dotychczas nieznanych w sklepach Intermarche w naszym kraju, bądź występujących zaledwie w pojedynczych placówkach.

Naszą uwagę przykuł rozbudowany koncept kawiarniany, czyli Cafe Marche. Podkreślić warto również mocno rozbudowany dział z produktami ekologicznymi, dietetycznymi i specjalistycznymi.

W pierwszym warszawskim Intermarche wprowadzono także nowy typ kas (widoczne na zdjęciu). Dzięki szerokim i wygodnym alejkom, możliwe było także wprowadzenie specjalnej nawigacji, z nazwami działów namalowanymi na podłodze.

Rozbudowana oferta food-to-go i dań gotowych to w sklepach w Warszawie standard, a zatem nie powinny one dziwić obserwatorów rynku handlowego. Jednocześnie Intermarche zdecydowało się na wprowadzenie dużej lady z produktami mięsnymi, jak również działu z produktami dedykowanymi, takimi jak np. artykuły śniadaniowe.

Grupa Muszkieterów, obecna na polskim rynku od 20 lat, posiada w swoim portfolio 373 supermarkety Intermarché i Bricomarché (sklep typu "dom i ogród"). Placówki te prowadzone są przez ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców - franczyzobiorców sieci.

W Centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest obecnie około 15 800 osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii oraz Portugalii.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Polak 10.12.2017

    MarcPol miał fatalną obsługę, pracownicy tego sklepu traktowali klienta wręcz jak śmiecia. Mam nadzieję że Inter Marche wyciągnie wnioski z tego co robił Marc Pol i będzie traktował lepiej swoich klientów.

  • Jacek 08.09.2017

    Tak to stary pawilon z lat 80ych lub nawet końca 70ych - było tutaj chyba już SPOŁEM a na pewno IKEA, Rema2000, Globi, MarcPol i teraz Intermarche. Jak mieszkam w tej okolicy od 15 lat to teraz i tak pawilon wygląda zdecydowanie najlepiej.

  • kaakaadoo 07.09.2017

    ale brzydki z zewnątrz, to pewnie jakiś barak po PSS, a Intermarche ma takie ładne pawilony...:(

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.