Intermarche wprowadza nowy koncept miejskiego sklepu convenience
Wiosną 2019 r. sieć Intermarche otworzy w Paryżu sklepy w nowym formacie o powierzchni 350 m.kw. Oferta będzie koncentrować się na produktach świeżych, a jednocześnie będzie miejscem na odbiór zamówień złożonych online - informuje "Lineaires".
Nowy koncept sklepu ma pomóc Intermarche w walce o klientów w wielkich miastach, a jednocześnie ma być elementem strategii omnikanałowej. To także odpowiedzieć na problemy Intermarche z rozwojem innego, większego konceptu sklepów miejskich, które działają pod szyldem Intermarche Express. Okazało się, że operator nie jest w stanie szybko rozwijać większych placówek, dlatego eksperymentuje z dużo mniejszymi placówkami dla klientów miejskich.
Francuski operator planuje także uruchomienie w Paryżu jeszcze mniejszego konceptu sklepu pod nazwą Intermarche 24/24. W placówce o powierzchni 50 mkw. zostaną zainstalowane, m.in. automaty z bagietkami.
Źródło: Lineaires
8