27.05.2019/11:02

Internet przegrywa z gazetkami reklamowymi

Choć sieci handlowe inwestują ogromne fundusze w nowoczesne formy dotarcia do klienta, to większość z nich wybiera tradycyjne papierowe gazetki – czytamy w „Rzeczpospolitej”.

W „Rzeczpospolitej” czytamy, że nakłady gazetek reklamowych nadal są liczone w setkach milionów sztuk rocznie i nic nie wskazuje na to, aby nawet w dobie cyfrowej gospodarki sytuacja ta miała się zmienić. Z badania Gfk, do którego dotarła „Rzeczpospolita”, wynika bowiem, że proste gazetki są znacznie popularniejsze niż sklepowe strony internetowe czy aplikacje.

Renata Twardowska, ekspertka GfK w dziale Consumer Panels & Services zauważa na łamach „Rzeczpospolitej”, że szeroko rozumiana promocja cenowa wciąż odgrywa dla polskich nabywców ogromną rolę i na tego rodzaju promocje są najbardziej podatni. Dlatego dalsza inwestycja w gazetki promocyjne może mieć największy wpływ na zwiększenie świadomości oferty produktowej i promocyjnej sieci sklepów.

Więcej w „Rzeczpospolitej”

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.