21.11.2016/08:28

Internet rzeczy w handlu. Jak opanować łańcuch dostaw i lepiej zrozumieć klienta?

Internet Rzeczy (Internet of Things – IoT), czyli wykorzystanie urządzeń komunikujących się ze sobą i przetwarzających dane za pośrednictwem sieci komputerowej (w tym internetu), może zostać z powodzeniem wykorzystany do usprawnienia łańcucha dostaw w handlu i lepszego poznania klientów. Dowodów dostarcza raport „Making the connection: How the internet of things engages consumers and benefits business” opracowany przez Capgemini, Intel i The Customer Goods Forum.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.