30.06.2016/14:02

IV Forum Branży Kosmetycznej 2016

18 października br. w warszawskim hotelu Marriott odbędzie się kolejna edycja Forum Branży Kosmetycznej największa konferencja poświęcona branży kosmetycznej na polskim rynku.

Forum Branży Kosmetycznej w pełni poświęcone jest rynkowi kosmetycznemu swój sukces zawdzięcza wyjątkowej formule – łączy wykłady ekspertów, dyskusje panelowe, biznesowe spotkania i prezentacje nowości. Jest miejscem, gdzie handel, producenci i dostawcy usług rozmawiają o wzajemnych oczekiwaniach i nawiązują bezpośrednie kontakty.

Polski rynek kosmetyczny rozwija się w szybkim tempie. Rośnie sprzedaż wewnętrzna i eksport. Marki kosmetyczne stały się polską wizytówką na świecie, a zarazem mają silną pozycję na rodzimym rynku. Jednocześnie są u nas obecni najsilniejsi globalni gracze, pojawia się także coraz więcej nowych produktów z importu. Umacniają się marki własne, które jeszcze do niedawna nie miały istotnego znaczenia w kategoriach kosmetycznych. Rynek jest pod presją cenowych promocji stymulowanych przez dyskonty i rozwój sprzedaży internetowej. Spadają marże, rosną oczekiwania konsumentów oczekujących znakomitej jakości produktów w niskiej cenie, ciągłego wprowadzania nowości i doskonałej obsługi w sklepach.

Jak w obliczu tak licznych wyzwań budować strategię asortymentową, cenową i marketingową sklepów, sieci handlowych, przedsiębiorstw? Forum Branży Kosmetycznej przynosi odpowiedzi na te pytania w wykładach ekspertów, przedstawicieli międzynarodowych firm badawczych, konsultingowych, agencji kreatywnych i domów mediowych, doradców i trenerów specjalizujących się w handlu, marketingu i reklamie. Prezentacje przygotowywane specjalnie na Forum dostarczają bezcennej wiedzy na temat trendów na rynku, preferencji konsumentów i najskuteczniejszych sposobów komunikowania się z nimi. Obecność praktyków żyjących branżą kosmetyczną pozwala na wymianę doświadczeń i uczenie się na przykładach od najlepszych.

Kilka wybranych tematów tegorocznej edycji Forum Branży Kosmetycznej 2016, to m.in.:
- Trendy na rynku kosmetyków
- Drogeria przyszłości. Cena, oferta czy wyszkolony personel – jaką drogą najszybciej do sukcesu?
- Sklep w sklepie – strategie dla kategorii kosmetycznych w dyskontach i hipermarketach
- Oferta szyta na miarę wspólnym wyzwaniem dla producentów kosmetyków i sieci drogeryjnych
- Kosmetyki w aptekach – najbardziej obiecujący segment?
- Jak skutecznie wykorzystywać internet w komunikacji z konsumentami i w sprzedaży kosmetyków?
- Dzieci Facebooka – ciało w świecie młodych
- Bloger czy celebryta – kto steruje decyzjami konsumentów?
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.