17.10.2018/09:44

Jack's nie pomógł Tesco. Niemieckie dyskonty zwiększają udziały w brytyjskim rynku

Według najnowszych danych Kantar Worldpanel, brytyjski rynek spożywczy urósł w ostatnim kwartale o 3,2 proc. Znaczącą część tego wzrostu przejęły sieci Aldi i Lidl, zwiększając udziały w rynku. Jack's, dyskontowy koncept Tesco, na razie ma zbyt małą skalę, by odwrócić ten wieloletni trend – donosi Retail Gazette.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Gość 18.10.2018

    Jak może mieć wpływ na wyniki jeden sklep, w dodatku otwarto niedawno???

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.