30.05.2017/17:10

Jak sprzedawać za granicę? Poznaj najważniejsze aspekty

Sprzedaż towarów za granicę wzbudza coraz większe zainteresowanie wśród firm z sektora MSP oraz międzynarodowych korporacji. Wpływa na to między innymi możliwość pozyskania potencjalnych Klientów z całego świata oraz szansa na współpracę ze znanymi markami.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Waldek 20.05.2019

    Ja zamawiam spis firm + sprawczam firmę a jak ostatecznie nie płaci to windykuję. Wszystko przez Creditreform, mają już od dawna oddziałw Polsce.

  • () 31.05.2017

    Sprzedaż internetowa za granicę czy jakakolwiek sprzedaż zagraniczna powinna mieć w Polsce specjalne przywileje podatkowe bo to jest czyste złoto dla Polski, pozyskiwanie obcego kapitału tymczasem, przepisy UE ktore są piętrzone przed firmami operującymi na terenie UE są tak duże że skutecznie pacyfikują niektóre formy podjęcia współpracy z partnerem zagranicznym, patrz np. coś takiego jak tzw NIP unijny, każda firma z defaultu powinna miec od razu status firmy unijnej tymczasem ja robiąc stronę internetową dla Klienta z irlandii nie mam żadnej pewności czy ten klient ma nip unijny i czy bede mu w stanie zaoferowac konkurencyjna usluge z VATem 0% bo jesli nie ma numeru unijnego to musze obnizyc o 23% zwoj zysk na usludze zeby byc konkurencyjnym w stosunku do firm z jego kraju - to jest chore. Wszystkie firmy dzialajace na ternie UE powinny miec z automatu status firmy operujacej na calym unijnym rynku tym bardziej ze nie wiaze sie to z zadnymi dodatkowymi kosztami ...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.