31.03.2016 / 16:47
StoryEditor

Jak wycenić centrum handlowe?

Atrium Felicity w Lublinie, fot. materiały prasowe ()
Na koniec 2015 r. podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce wyniosła 13,01 mln mkw. Obejmuje ona takie formaty jak: centra handlowe – 9,28 mln mkw., parki i wielkopowierzchniowe magazyny handlowe – 3,52 mln mkw. oraz centra wyprzedażowe – 0,21 mln mkw.

Co więcej, w ubiegłym roku inwestorzy byli najbardziej aktywni właśnie na rynku nieruchomości handlowych – wartość transakcji zrealizowanych w 2015 r. sięgnęła ok. 2,26 mld euro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.10.2025 / 10:08
StoryEditor
Kaufland zyskuje wsparcie ze strony trzech sieci handlowych
Dzięki rozbudiwie Ozimska stała się największym parkiem handlowym w Opolu i okolicy (fot. materiały prasowe)

Zakończyła się rozbudowę parku handlowego Ozimska Park w Opolu. Dzięki tej inwestycji w obiekcie mogły zaistnieć sklepy trzech sieci, które uzupełniając ofertę kompleksu handlowego dodatkowo zwiększą ruch klientów przy takich sklepach jak Kaufland, Jula czy Media Expert.

Rozbudowa parku handlowego Ozimska sprawiła, że w obiekcie pojawiło się 12 tys. mkw. nowej powierzchni najmu. Jego całkowita powierzchnia wzrosła tym samym do ponad 18 mkw., co ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.10.2025 / 08:23
StoryEditor
TOP 10 wiadomości tygodnia: Biedronka, Eurocash, Polomarket, Netto, Chorten, Stokrotka, Nestlé, Grupa Żywiec, Bunge, opłata cukrowa, ograniczenia w sprzedaży alkoholu, inflacja
Sprawdź, co wydarzyło się w ostatnich dniach w handlu i branży FMCG (fot. Shutterstock, materiały prasowe)

Eurocash, Polomarket, Netto i Chorten tworzą wspólną grupę zakupową. Właściciel Biedronki kupuje producenta warzyw i owoców, a właściciel Stokrotki restrukturyzuje biznes. Rośnie napięcie na linii Biedronka - Henryk Kania. Grupa Żywiec zamyka Browar Namysłów. Nestlé zwalnia tysiące pracowników. Prezes UOKiK stawia zarzuty producentowi oleju Kujawskiego. GUS Podaje najnowsze dane o inflacji. Rząd podnosi opłatę cukrową i pracuje nad ograniczeniami w sprzedaży oraz promocji alkoholu. To tylko niektóre wydarzenia i tematy, jakimi żył handel i branża FMCG w minionym tygodniu.

1. Nestlé zwolni 16 000 pracowników w ciągu dwóch lat. Prezes wyjaśnia, dlaczego to zrobi

Nestlé, największa na świecie firma spożywcza, właściciel marek takich jak KitKa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 18:48