05.11.2021/12:46

Jak wyglądają strategiczne priorytety Biedronki na kolejne miesiące i lata?

W perspektywie 2023 r. sieć Biedronka będzie bronić swojej pozycji lidera na rynku spożywczym w Polsce. Planowane są kolejne inwestycje – nie tylko w rozwój sieci sklepów, ale też w cele oszczędnościowe i proekologiczne. Ważną inwestycją mają być projekty społeczne, związane z dbałością o zdrowie i prawidłowe odżywianie, adresowane do najwrażliwszych grup konsumentów. Spółka deklaruje też inicjatywy na rzecz dobrostanu swoich pracowników.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • equ 06.11.2021

    Sieć zamierza... Grupa Jeronimo Martins deklaruje... sieć planuje... Spółka będzie również inwestować w szkolenia...

    To kilka wyjętych cytatów z powyższego artykułu...
    ...artykułu marketingowo-propagandowego.

  • Anty 05.11.2021

    Grupa Jeronimo niech zrezygnuje z finansowania badań z udziałem zwierząt.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także