Jak wyglądają strategiczne priorytety Biedronki na kolejne miesiące i lata?
W perspektywie 2023 r. sieć Biedronka będzie bronić swojej pozycji lidera na rynku spożywczym w Polsce. Planowane są kolejne inwestycje – nie tylko w rozwój sieci sklepów, ale też w cele oszczędnościowe i proekologiczne. Ważną inwestycją mają być projekty społeczne, związane z dbałością o zdrowie i prawidłowe odżywianie, adresowane do najwrażliwszych grup konsumentów. Spółka deklaruje też inicjatywy na rzecz dobrostanu swoich pracowników.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
2 komentarze
-
06.11.2021
Sieć zamierza... Grupa Jeronimo Martins deklaruje... sieć planuje... Spółka będzie również inwestować w szkolenia...
To kilka wyjętych cytatów z powyższego artykułu...
...artykułu marketingowo-propagandowego. -
05.11.2021
Grupa Jeronimo niech zrezygnuje z finansowania badań z udziałem zwierząt.
13