Jak Żabka urosła w kryzysie? Jak wygląda sprzedaż sieci i co ją napędza? Ile firma wydała na inwestycje w rozwój sieci i logistykę w 2022 r.?
W latach 2000–2021 sprzedaż sieci Żabka do klienta końcowego rosła w średniorocznym tempie 23 proc. (CAGR). Pomimo trudnego i dynamicznie zmieniającego się otoczenia w 2022 r. grupa z powodzeniem prowadziła swoją działalność. Stawiając czoła kolejnym wyzwaniom rynkowym, w tym presji inflacyjnej i podwyżkom stóp procentowych. Dzięki dynamicznemu rozwojowi i wzrostowi koszyka sprzedaż sieci wzrosła w minionym roku o niemal 30 proc. Jak wyniki Żabki wyglądają w szczegółach?
Pozostało jeszcze 93% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
25.05.2023
I tak WH wierzą w te bajki? Wzrost nie wynika ze zwiększonej sprzedaży a z powiększonej ilości sklepów. Niemal w każdym sklepie żabki jest spadek obrotów . Tym żabka się nie chwali.
6