05.11.2018/15:17

Jak firmy w Polsce dzięki digitalizacji mogą zaoszczędzić do 20% w kosztach transportu na terenie Europy.

Z platformy cyfrowej Everoad korzysta już ponad 5000 małych i średnich firm oraz międzynarodowe korporacje, takie jak Unilever, Procter & Gamble, PepsiCo, czy Auchan Direct. Cyfrowe rozwiązanie od Everoad umożliwia każdemu nadawcy - od międzynarodowych korporacji do lokalnych, małych i średnich przedsiębiorstw zlecenie transportu w trybie online w zaledwie kilka sekund oraz znalezienie w najlepszej cenie przewoźnika, zgodnie z indywidualnymi potrzebami transportowymi nadawcy na terenie całej Europy.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.