Ile zarabia się w handlu detalicznym i e-commerce w Polsce? [TABELE WYNAGRODZEŃ]
Sektor handlu detalicznego doświadcza dalszego rozwoju kanału e-commerce, komunikacji omnichannel oraz dostępnych metod płatności. Jednak mimo bardzo dużej roli e-commerce w handlu detalicznym w Polsce, sklepy stacjonarne wciąż są ważnym miejscem budowania relacji z klientem. Według danych rynkowych, konsumenci w Polsce uważają sklepy za ważny punkt kontaktu z marką, nawet jeśli część z nich ostatecznie dokonuje zakupu w Internecie. Jak wyglądają wynagrodzenia specjalistów związanych z rynkiem handlu detalicznego, e-commerce, w tym sektora FMCG?
Pozostało jeszcze 94% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
6