15.09.2020/11:06

Jak zmieniały się płatności w polskich sklepach internetowych? Shoper podsumowuje pięć ostatnich lat

Sprzedaż internetowa to ta gałąź handlu, która od kilku lat rozwija się najdynamiczniej. Widać to doskonale po trzech ostatnich latach: 2018 rok przyniósł o ponad 24 proc. więcej sklepów internetowych niż jego poprzednik, a na koniec 2019 roku odnotowaliśmy kolejny wzrost w liczbie sklepów (o ponad 14 proc.). Dziś już wiemy, że bieżący rok pobije wszelkie rekordy - każdego miesiąca przybywa średnio o kilkanaście procent sklepów więcej niż w roku ubiegłym w tym samym czasie.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Piotr 23.02.2021

    Taaa... brzmi to pięknie w teorii, ale jak się samemu spróbuje to "spadają dekoracje". Jako właściciel waszego e-sklepu nie miałem "poczucia, że korzystałem z najlepszego rozwiązania", wręcz przeciwnie - mam poczucie, że zostałem przez was OSZUKANY. Po pierwsze haracz nakładany na inne niż wasze systemy płatności to czyn nieuczciwej konkurencji (kłania się UOKiK). Po drugie - narażanie wrażliwych danych osobowych WŁAŚCICIELA SKLEPU przy konfiguracji tych waszych płatności, poprzez zapisywanie ich na stałe w panelu klienta jest KARYGODNE (ale oczywiście nikogo z was to nie obchodzi). Po trzecie okradliście mnie dwukrotnie pobierając opłatę weryfikacyjną za uruchomienie płatności Shoper i pomimo otrzymania kompletu danych płatności nie zostały uruchomione. Po czwarte - oczywiście dalej nikogo to u was nie obchodzi. Nigdy więcej Shopera!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także