15.09.2020/11:06

Jak zmieniały się płatności w polskich sklepach internetowych? Shoper podsumowuje pięć ostatnich lat

Sprzedaż internetowa to ta gałąź handlu, która od kilku lat rozwija się najdynamiczniej. Widać to doskonale po trzech ostatnich latach: 2018 rok przyniósł o ponad 24 proc. więcej sklepów internetowych niż jego poprzednik, a na koniec 2019 roku odnotowaliśmy kolejny wzrost w liczbie sklepów (o ponad 14 proc.). Dziś już wiemy, że bieżący rok pobije wszelkie rekordy - każdego miesiąca przybywa średnio o kilkanaście procent sklepów więcej niż w roku ubiegłym w tym samym czasie.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Piotr 23.02.2021

    Taaa... brzmi to pięknie w teorii, ale jak się samemu spróbuje to "spadają dekoracje". Jako właściciel waszego e-sklepu nie miałem "poczucia, że korzystałem z najlepszego rozwiązania", wręcz przeciwnie - mam poczucie, że zostałem przez was OSZUKANY. Po pierwsze haracz nakładany na inne niż wasze systemy płatności to czyn nieuczciwej konkurencji (kłania się UOKiK). Po drugie - narażanie wrażliwych danych osobowych WŁAŚCICIELA SKLEPU przy konfiguracji tych waszych płatności, poprzez zapisywanie ich na stałe w panelu klienta jest KARYGODNE (ale oczywiście nikogo z was to nie obchodzi). Po trzecie okradliście mnie dwukrotnie pobierając opłatę weryfikacyjną za uruchomienie płatności Shoper i pomimo otrzymania kompletu danych płatności nie zostały uruchomione. Po czwarte - oczywiście dalej nikogo to u was nie obchodzi. Nigdy więcej Shopera!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także