26.07.2022 / 09:10
StoryEditor

Jakie są największe bariery w rozwoju foodtech w Polsce? [WYWIAD]

Piotr Grabowski, co-founder w Foodtech.ac (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
- Jesteśmy na takim etapie rozwoju rynku, że musimy pokazać inwestorom i branży spożywczej produkty proste, które będą w stanie zrozumieć, spróbować i wypuścić szybko na rynek. Chcemy pokazywać sukcesy, np. w postaci rosnących przychodów i skokowego wzrostu popularności marki - mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Piotr Grabowski, co-founder w Foodtech.ac.

Na jakim etapie jest polski rynek foodtech?

Jesteśmy ciągle na dość wczesnym etapie rozwoju. Co to znaczy? Jeszcze 3-4 lata temu – gdy uruchamialiśmy nasz projekt akceleratora ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 23:15