Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

09.07.2018 / 10:03
StoryEditor

Jakie wino preferują Polacy i gdzie je kupują?

(fot. Pixabay/CC0)
Polacy wypijają ponad 400 mln litrów wina rocznie – wynika z raportu „Polacy w świecie wina 2018”. Jak podkreślają eksperci 62 proc. Polaków pije wino, a przy wyborze kierujemy się głównie jego smakiem, wytrawnością, ceną i kolorem.

Najczęstszą okazją do kupna wina jest spotkanie u siebie w domu (56 proc.) lub u znajomych bądź rodziny (55 proc.). Co ciekawe, kobiety częściej niż mężczyźni kupują wino na spo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.05.2025 / 10:02
StoryEditor
Ten TikTokowy hit wyczyścił półki sklepów! Włoskie kanapki robią furorę
Włoskie kanapki podpijają TikToka (fot. Shutterstock)

Brytyjczycy oszaleli na punkcie włoskich kanapek, a media społecznościowe z TikTokiem na czele mają w tym swój udział. Trend, który zrodził się w sieci, szybko przełożył się na realne decyzje zakupowe konsumentów. Jakie produkty zyskały na popularności i co to oznacza dla branży spożywczej?

W ostatnich miesiącach na TikToku oraz innych platformach społecznościowych pojawiła się fala filmików prezentujących przygotowanie włoskich kanapek. Klasyczne składniki – włosk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 15:09
StoryEditor
Biedronka walczy z UOKiK o blisko miliard złotych. Jak przebiega batalia w sądach?
Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, został w 2020 r. ukarany przez prezesa UOKiK grzywną w wysokości 723 mln zł. Rok później urząd nałożył kolejną karę, w wysokości 60 mln zł. W 2023 r. zapadła kolejna decyzja o karze w wysokości 161 mln zł. Spółka nie złożyła broni w żadnym z przypadków i walczy w sądach o swoje racje. Jaki jest obecny stan tych trzech spraw?

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przygląda się różnym działaniom sieci Biedronka i od 2020 r. konsekwentnie wszczyna postępowania wyjaśniające, które w trzech przy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2025 13:02