28.07.2016/07:00

Jeronimo Martins organizuje rocznie 7800 akcji promocyjnych

Grupa Jeronimo Martins, operator sieci Biedronka, zorganizował w ub.r. około 7800 promocji. Jak wynika z dokumentu opartego na rocznym raporcie grupy JM za 2015 r. liczba ta obejmuje akcje prowadzone w sklepach, bazach logistycznych oraz w ramach struktur centrali detalisty. Promocje objęły sieci grupy JM działające zarówno w Polsce, Portugalii, jak i Kolumbii.

Władze operatora Biedronki przyznały, że organizacja licznych akcji marketingowych możliwa była dzięki dużemu zaangażowaniu załóg poszczególnych oddziałów grupy. Ujawniono, że łącznie w ub.r. zostali oni obdarowani przez firmę Jeronimo Martins nagrodami o łącznej wartości 66,7 mln euro.

Jeronimo Martins zatrudnia ponad 89 tys. osób. Od 2011 r. liczba pracowników operatora sieci Biedronka wzrosła o 23,6 tys. osób. 85 proc. aktualnej załogi JM pracuje w pełnym wymiarze godzin, a pozostali na pół etatu. Większość załogi w trzech krajach, w których działa detalista – Polsce, Portugalii i Kolumbii – stanowią kobiety – 77 proc. W przypadku stanowisk kierowniczych ich odsetek jest niższy; wynosi 67 proc.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.