06.08.2019 / 12:01
StoryEditor

Joint venture roku? Sieć Marks&Spencer objęła 50 proc. udziałów w Ocado Retail

Centrum logistyczne Ocado CFC (fot. mat. prasowe Ocado)
Ta transakcja może zmienić układ sił w brytyjskim detalu. 5 sierpnia 2019 r. jedna z największych brytyjskich sieci detalicznych Marks and Spencer Group (M&S) oficjalnie objęła 50 proc. udziałów w należącej do Ocado Group spółce Ocado Retail.

O planach joint venture Ocado poinformowało 27 lutego 2019 r. Bardziej szczegółowe informacje spółka podała 26 kwietnia, a zgodę na przeprowadzenie transakcji akcjonariusze prze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2025 / 08:39
StoryEditor
Największa inwestycja właściciela Lidla w historii! Schwarz Group zbuduje jedno z największych centrów danych w Europie
Schwarz Group przeprowadza największą inwestycję w historii firmy (fot. Shutterstock)

Schwarz Group, właściciel sieci Lidl i Kaufland, ogłasza największą inwestycję w swojej historii – budowę potężnego centrum danych w Brandenburgii. Projekt, którego wartość sięga 11 mld euro, nie tylko rozbudowuje zaplecze technologiczne grupy, ale także otwiera nowy rozdział w jej strategii cyfrowej.

Schwarz Group ujawniła plany budowy nowoczesnego centrum danych w Lübbenau, na południe od Berlina. Według deklaracji Christiana Müllera, współszefa Schwarz Digits, jest to najw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.11.2025 / 10:12
StoryEditor
Z Unilevera do Adidasa! Łukasz Kuczkowski przechodzi z koncernu FMCG do kultowej firmy sportowej
Łukasz Kuczkowski został dyrektorem sprzedaży ds. klientów komercyjnych na Europę Wschodnią w firmie Adidas (fot. za LinkedIn)

Łukasz Kuczkowski zmienia branżą FMCG na sportową. Po ponad pięciu latach pracy dla koncernu Unilever został dyrektorem sprzedaży w firmie Adidas Poland.

Łukasz Kuczkowski objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Adidas Poland 1 czerwca, ale mógł podzielić się tą informacją dopiero teraz. Jeszcze do listopada br. oficjalnie pełnił...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. listopad 2025 08:55