31.05.2017/17:02

Justyna Szymani, Biedronka: Marka własna zmieni zasady gry w handlu w Polsce

Jesteśmy u progu zupełnie nowej fazy rozwoju marek własnych sieci handlowych w Polsce. Przed nami czasy, w których artykuły private label rywalizować będą jak równy z równym z wyrobami pod markami producenckimi - przekonywała podczas 10. Kongresu Rynku FMCG dr inż. Justyna Szymani, dyrektor Działu Jakości i Kontroli Marki Własnej w Jeronimo Martins Polska.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • dario 01.06.2017

    @producent,
    w odniesieniu do "biedy" pełna zgoda. Oni nie mają pomysłu na siebie i tylko mizernie kopiują ruchy Lidla. Co innego Niemcy ze swoją siecią. U nich dana marka (np. kosmetyki) ma o wiele większy zasięg oddziaływania (efekt skali działalności prawie na całą Europę) w wyniku czego promocja marki, koszt itp. są o wiele niższe niż w przypadku "biedy".
    Poruszyłem kwestię kosmetyków, bo sam zaopatruję się w niej właśnie w Lidlu (marka własna). Większość z nich do produkcja zagraniczna, robiona na całą Europę. Bieda ze swoimi pewnymi markami i ich jakością może najdelikatniej rzecz ujmując się schować.

    @młody konsument,
    takie podejście powinien mieć każdy konsument. :) Jeżeli nikt nie będzie kupował g... to prędzej zniknie ono z półek.

  • producent 01.06.2017

    Pobożne życzenia. Marka to inwestycje, inwestycje to koszty, koszty to cena. Marki własne nie będą miały już przewag konkurencyjnych. Bardzo długo Bieda nie będzie aspiracyjna o ile w ogóle. Konsument więc tej ceny nie zapłaci. Dyskonty wyhamowały rozwój. Koncept Hebe - zahamowany. Sprzedają tyle ile osób wejdzie do Biedy lub Lidla a jak ceny będą rosły to będzie wchodzić coraz mniej.

  • młody konsument 01.06.2017

    Dlaczego w markach własnych można znależć składniki takie jak syrop glukozowo-fruktozowy, syrop glukozowy, olej palmowy? Jestem młodym konsumentem i na wstępie skreślam wszystkie towary zwierające te substancje.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.