26.08.2020/13:19

Jysk zdradza kulisy otwarcia pierwszego sklepu w Polsce. Hitem sprzedaży była kołdra

20 lat temu w Gdańsku, duńska firma Jysk otworzyła swój pierwszy sklep w Polsce. W dniu otwarcia, o godzinie 8.00 rano przed sklepem były pustki… Chwilę później nadjechały autobusy z miasta, a z nich wysypały się setki klientów. 

Jak wspomina Piotr Padalak, dyrektor generalny Jysk Polska, który obejmuje to stanowisko do dnia dzisiejszego, okazało się, że to otwarcie było jednym z najlepszych otwarć w Jysk Polska, a firma ma ich za sobą już przeszło 236.

Każdego roku firma otwiera od 10 do 15 nowych sklepów i obecnie zatrudnia ponad 2250 osób. Część pracowników otwierających pierwszy sklep z logo z białą gąską na niebieskim tle pracuje w duńskiej sieci sklepów do teraz. 

„Tamtego dnia w sklepie byliśmy bardzo wcześnie. Dobrze pamiętam kolejkę klientów, która nie miała końca. Zaczynała się już przy wejściu i biegła przez cały sklep. Moim zadaniem była praca na kasie, a do pomocy przy pakowaniu zakupów miałam doświadczonych duńskich kolegów, którzy specjalnie przyjechali na otwarcie i pomagali nam przez cały dzień. Hitem sprzedaży okazała się kołdra domowa"  – wspomina widoczna na zdjęciu, Anna Borowa, specjalista ds. aplikacji sklepowych.

Na przestrzeni lat rodzaj produktów oferowanych przez duńską firmę z wyposażeniem wnętrz nie uległ dużej zmianie (marka oferuje kompleksowe rozwiązania do sypialni, meble, produkty wyposażenia ogrodu, artykuły dekoracyjne).

Zaskakujące jest natomiast, jak ogromną metamorfozę przeszły wzornictwo produktów Jysk oraz częstotliwość wprowadzania nowości do asortymentu.
Aktualnie nowinki z zakresu artykułów dekoracyjnych i tekstyliów marka wprowadza dwa razy w roku bazując na najnowszych trendach, a całość asortymentu nawiązuje do skandynawskiego pochodzenia marki. 
– Polacy docenili naszą dobrą ofertę, polubili sklepy Jysk od samego początku. Dziękujemy za zaufanie wobec marki i zakładamy, że docelowo w Polsce jest miejsce dla około 500 sklepów z logo naszej firmy. Świętujemy 20-dzieste urodziny Jysk Polska i nie zwalniamy tempa ekspansji – dodaje Piotr Padalak. 
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także