19.09.2019/16:05

KAiN: Rynek alkoholu bardzo się zmieni. Młodzi konsumenci chcą nowości i picia bez upijania się

Młodzi ludzie zmienią rynek alkoholi, bo konsumują je zupełnie inaczej, niż ich rówieśnicy jeszcze 20-30 lat temu. Królują mniejsze pojemności, mniejsza zawartość alkoholu i chęć eksperymentowania – opisuje trendy wśród najmłodszych konsumentów Łukasz Juskowiak, dyrektor marketingu z sieci Duży Ben, należącej do grupy Eurocash.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.