Karta Moja Biedronka ma już ponad 8 mln aktywnych użytkowników
Biedronka wprowadziła swoją kartę lojalnościową we wrześniu 2016 r., na początku ubiegłego roku aktywnych użytkowników karty było ok. 7 mln, rok później ich liczba wzrosła już do 8,2 mln aktywnych kart. Klienci posiadający kartę mogli korzystać z licznych rabatów i promocji.
Według informacji z ubiegłego roku, w niektórych sklepach sieci nawet ok. 70 proc. zakupów dokonanych jest z użyciem karty Moja Biedronka.
W ubiegłym roku Biedronka była bardzo aktywna w obszarze marketingowym. Operator wyemitował 219 spotów telewizyjnych, a także 192 gazetki promocyjne.
Firma podkreśla, że do klientów trafiło 7,2 mln maskotek Gangu Słodziaków. Władze oceniają bardzo pozytywnie rezultaty akcji, dlatego koncept jest realizowany nie tylko w Polsce, ale także Portugalii.
Spółka Jeronimo Martins Polska zarządza w naszym kraju siecią ponad 3000 sklepów Biedronka.
8