07.09.2021/14:44

Karty płatnicze tak samo popularne w Polsce jak gotówka [BADANIE]

Gotówka i karty płatnicze mają w Polsce tyle samo zwolenników – wynika z badania „Jak COVID-19 zmienił zwyczaje zakupowe i płatnicze Europejczyków?”, przeprowadzonego na zlecenie grupy EVO przez ARC Rynek i Opinia.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Gość 10.09.2021

    No tak takich bzdur się spodziewałam w internecie już od marca 2020. Najpierw nam zamknięto dostęp do gastronomii, sklepów galwriach handlowych na całe tygodnie, a teraz na podstawie tych falszywych danych wmawia się ludziom jak to bezgotówkiwe płatności spełniają "nasze oczekiwania" w obsłudze klienta.
    Jakoś w sklepach widzę odwrotny trend. Nareszcie kasjerki w supermarketach zostały zagonione do uczciwej roboty, a nie udawania, że układają pid linijkę ten sam towar, na tym samym regale prze pół dnia. Nareszcie zmuszono je do samodzielnego skanowania towaru i zaprzestania wyręczania się klientem. Za co do jasnej cholery biorą te supetmarkety prowizję? Za udawanie serwisu i obsługi handlowej?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także