12.04.2017/12:38

Katarzyna Bielecka nowym szefem Sephora Polska

Z dniem 1 kwietnia zarządzanie siecią perfumerii Sephora Polska objęła Katarzyna Bielecka, zastępując na tym stanowisku dotychczasowego dyrektora generalnego Adama Kołodziejczyka. Nowa dyrektor generalna zawodowo związana jest z Sephora już 7 lat, a w firmie uprzednio pełniła funkcję dyrektora asortymentu oraz dyrektora sprzedaży. Do jej obowiązków na nowym stanowisku należeć będzie opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju firmy na kolejne lata i zarządzanie siecią perfumerii Sephora na terenie Polski.

Z siecią perfumerii Sephora liczącą w Polsce obecnie już 94 lokalizacje, Katarzyna Bielecka związana jest od 2009 roku. Od tej pory sukcesywnie budowała swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach w firmie. Nowa dyrektor generalna pracę w strukturach Sephora Polska rozpoczęła w Dziale Asortymentu, przez 5 lat pełniąc funkcję jego dyrektora. W tej roli odpowiadała za strategię asortymentową sieci, w tym wprowadzenia nowych marek oraz za negocjacje i visual merchandising. Kolejnym krokiem w karierze było objęcie funkcji dyrektora sprzedaży, którą pełniła przez 2 lata, aby wreszcie objąć stanowisko dyrektora generalnego Sephora Polska. Przez 4 lata była też członkiem międzynarodowej grupy negocjacyjnej G4 w ramach struktury Sephora Europe.

Katarzyna Bielecka ma blisko 17 lat doświadczenia w sektorze handlu detalicznego. Przed dołączeniem do zespołu Sephora Polska związana była zawodowo z takimi firmami jak Disney, Auchan, Galeria Centrum czy In Wear Group. Coaching, którym zajmuje się od 3 lat, traktuje, jako pasję i formę samorozwoju. Z wykształcenia jest ekonomistą i matematykiem, absolwentką dwóch kierunków na Uniwersytecie Warszawskim.

Nowa Dyrektor generalna na obecnym stanowisku odpowiadać będzie za konsekwentny rozwój firmy oraz zarządzanie tą ponad 1000-osobową organizacją. Jej celem będzie też dążenie do tego, aby pod jej kierownictwem Sephora utrwaliła swoją silną pozycję najbardziej rozpoznawalnej i inspirującej sieci na polskim rynku perfumeryjnym.

Sephora od początku swej działalności w Polsce stale realizuje plan rozwoju poprzez otwieranie nowych lokalizacji, a także modernizację istniejących już perfumerii. Strategia sieci zakłada średnio kilka nowych otwarć w roku, w najatrakcyjniejszych lokalizacjach, które prezentują największy potencjał wzrostu. Dbając o jak najlepsze doświadczenia zakupowe, w 2014 roku firma uruchomiła sklep internetowy, który cieszy się zainteresowaniem klientów i regularnie uzyskuje uznanie ekspertów branży.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.