25.06.2021/11:39

Kategorie kaw, wody i proszków do prania najbardziej innowacyjne w 2020 roku

Pandemia nieco osłabiła skłonność do kupowania nowości. W ostatnim roku konsumenci na szczęście nie byli tak bardzo niechętni nowościom, jak podczas kryzysu finansowego w 2010 roku. Poskutkowało to tym, że w 9 z 15 analizowanych kategorii przez NielsenIQ pojawiło się w 2020 roku więcej nowych produktów niż rok wcześniej.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także