27.10.2022 / 14:03
StoryEditor

Kaufland dołącza do Netto i skraca godziny pracy sklepów. Która sieć jako następna zdecyduje się na taki ruch?

Sieć Kufland o godzinę skraca czas pracy sklepów w Polsce
Rosnące ceny energii elektrycznej zmuszają sieci handlowe do szukania oszczędności w jej zużyciu. Część z nich chce ograniczyć koszty skracając godziny pracy placówek. Na taki krok zdecydowało się już Netto. Teraz jego śladem ruszył Kaufland. 

Jak podał portal bezprawnik.pl, w Kauflandzie decyzja o skróceniu pracy sklepów już zapadła. Placówki, które były otwarte do godziny 23.00, będą pracowały o godzinę kró...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2024 / 17:16
StoryEditor
Barbiecue Sauce czyli różowy sos kanapkowy Barbie marki Heinz we współpracy z Mattel już w sklepach
Barbiecue Sauce, różowy sos kanapkowy Barbie firmy Heinz we współpracy z Mattel (fot. Mattel)
Sos różowy jak sukienka czy samochód lalki Barbie, właśnie taki produkt wprowadził na rynek Kraft Heinz we współpracy z Mattel, producentem lalki Barbie. Jak tłumaczą marki, produkt powstał w odpowiedzi na ogromne zapotrzebowanie na taki produkt po premierze filmu „Barbie”.

"Dostępny od dziś w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii, ten różowy wegański majonez z sosem BBQ jest kontynuacją zeszłorocznego szaleństwa na Barbiecore, kiedy Heinz drażnił swoich f...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2024 / 10:03
StoryEditor
Carrefour wprowadza koszyk niespodziankę. Produkty RTV AGD, meble, zabawki warte 1500 zł kupisz za 150 zł, ale jest ryzyko! Jakie?
Koszyk niespodzianka we francuskim sklepie Intermarche
Carrefour uruchamia akcję koszyków niespodzianek. Już w najbliższy piątek 12 kwietnia, w 20 hipermarketach sieci pojawią się koszyki wypełnione produktami z kategorii non-food o minimalnej wartości od 600 zł do nawet półtora tysiąca złotych, które będzie można kupić już za 150 złotych. Przed zakupem klienci nie będą mogli jednak poznać ich zawartości, ponieważ będą one szczelnie zafoliowane.

Już w najbliższy piątek (12.04) klienci 20 wybranych hipermarketów Carrefour będą mogli skorzystać z wyjątkowo atrakcyjnej promocji. Wszystko za sprawą trendu, który sie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2024 09:32