16.11.2020/15:53

Kaufland digitalizuje obszar promocji i lojalizacji klientów

Kaufland wprowadza rozwiązania, które mają ułatwić klientom dotarcie do dostępnych danego dnia w sklepach promocji. Jednocześnie specjalne terminale dadzą uczestnikom programu lojalnościowego Payback dostęp do wielu funkcjonalności.

Jak wynika z badań Instytutu Badań Zmian Społecznych epidemia sprawiła, że ponad 80 proc. Polaków chce oszczędzać swoje pieniądze. Jednocześnie dane ARC Rynek i Opinia wskazują, że w porównaniu z 2019 rokiem wzrósł również odsetek osób aktywnie poszukujących promocji podczas robienia zakupów. Mając to na uwadze, sieć Kaufland wdraża nowe rozwiązania, dzięki którym klienci mogą w łatwy sposób zaplanować zakupy i zapoznać się z ofertą promocyjną.

W punktach obsługi klienta znajdujących się we wszystkich marketach Kaufland dostępne są już specjalne terminale informacyjne. Urządzenia umożliwią m.in. zapoznanie się z pełną ofertą promocyjną obowiązującą danego dnia w sklepie, a także dają dostęp do wielu funkcjonalności dla uczestników programu lojalnościowego Payback.

Posiadacze kart lojalnościowych, korzystając z terminala, w szybki i wygodny sposób zarejestrują kartę, aktywują kupony umożliwiające zebranie dodatkowych punktów podczas zakupów, a także sprawdzą saldo punktów dostępnych na koncie. Integracja rozwiązań cyfrowych z działaniami promocyjnymi sieci ułatwi klientom sklepów Kaufland planowanie zakupów przy jednoczesnym wykorzystaniu oferowanych benefitów.

- Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że nie wszyscy planują zakupy z wyprzedzeniem. Mając to na uwadze, sięgnęliśmy po nowe rozwiązania, dzięki którym klienci bezpośrednio w sklepie zyskują pełną wiedzę na temat przygotowanych dla nich ofert promocyjnych. Mamy nadzieję, że w ten sposób będziemy sprzyjać jeszcze większym oszczędnościom – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland.

Dla klientów sieci Kaufland udostępniono także funkcję Payback GO, dostępną w aplikacji mobilnej Payback. Dostosowuje ona interfejs użytkownika do marketu, w którym aktualnie przebywa. Na ekranie urządzenia mobilnego pojawia się wówczas informacja o korzyściach czekających na posiadaczy karty Payback w Kauflandzie, w tym kuponach umożliwiających zebranie dodatkowych punktów. 

W całej Europie Kaufland ma ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 130 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 225 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników. Asortyment sieci Kaufland liczy w zależności od marketu od 15 000 do 21 000 produktów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także