16.11.2020/15:53

Kaufland digitalizuje obszar promocji i lojalizacji klientów

Kaufland wprowadza rozwiązania, które mają ułatwić klientom dotarcie do dostępnych danego dnia w sklepach promocji. Jednocześnie specjalne terminale dadzą uczestnikom programu lojalnościowego Payback dostęp do wielu funkcjonalności.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także