18.10.2018/11:29

Kaufland wprowadza do polskich sklepów markę K To Go, czyli linię produktów na wynos

Kaufland wprowadził do polskich sklepów nową markę własną. K To Go to linię produktów na wynos, do konsumpcji w biegu. To kolejny krok operatora w budowaniu szerokiej oferty produktów convenience.

Z najnowszego raportu firmy Nielsen wynika, że konsumenci coraz częściej szukają produktów ułatwiających im życie. Stwierdza tak ponad jedna czwarta konsumentów z całego świata! Ponadto 26% z nas decyduje się na wygodne w użyciu rozwiązania. Zmieniający się popyt na wygodę powoduje, że na rynku coraz bardziej popularne stają się gotowe do spożycia posiłki typu take-away. Okazuje się, że 80 pro. Polaków nie je obiadów w domu, natomiast ponad połowa przyznaje, że gotowe przekąski nierzadko zastępują im lunch.

W odpowiedzi na te trendy Kaufland stworzył markę K-to go. W jej skład wchodzą napoje, w tym cztery rodzaje gotowych do spożycia kaw przygotowanych w 100% na bazie ziaren Arabica, shake o smaku bananowym, czekoladowym oraz waniliowym, a także gotowe kanapki oraz muesli śniadaniowe. W ofercie każdy znajdzie coś w sam raz dla siebie. W zależności od preferencji polskich konsumentów oferta będzie rozszerzana.

- Widzimy duże zainteresowanie naszych klientów produktami, które nadają się do szybkiego spożycia. Z myślą o nich postanowiliśmy rozszerzyć naszą ofertę o produkty marki własnej K-to Go, które są propozycją na szybką i różnorodną przekąskę w ciągu dnia. Produkty te będą uzupełnieniem codziennego menu dla wszystkich, którzy nie mają czasu na samodzielne przygotowywanie porannych posiłków – mówi Krzysztof Szponder, szef Departamentu Zakupu w Kaufland Polska.

Przy tworzeniu produktów K-to go, Kaufland współpracuje tylko z wybranymi dostawcami, którzy muszą spełniać ściśle określone kryteria. Produkty marek własnych Kaufland są badane przez niezależne instytuty oraz podlegają wzmożonym wewnętrznym kontrolom. Dzięki temu sieć Kaufland zapewnia wysoką jakość swoich produktów. Produkty K-to go są gotowe do spożycia bezpośrednio po zakupie i nie wymagają obróbki termicznej. Dołączone są do nich także niezbędne sztućce zapewniające wygodę. Poza dobrą jakością, produkty wyróżnia także korzystna cena. Artykuły marki K-to go będą dostępne we wszystkich marketach sieci Kaufland już od 18 października.

Warto dodać, że marka K-to go pojawiła się w niemieckich sklepach sieci już w lipcu br. Firma zaoferowała klientom ponad 50 produktów pod nową marką, w tym m.in. wrapy, sushi, musli, sałatki i kanapki, a także napoje, takie jak koktajle i kawa RTD.. W Polsce oferta jest znacznie węższa, ale można się spodziewać, że będzie systematycznie rozwijana.

W całej Europie Kaufland posiada około 1200 sklepów i zatrudnia niemal 150 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 208 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników. Sklepy sieci oferują minimum 15 000 produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.