13.08.2020/13:47

Kaufland instaluje parkometry na parkingach przed sklepami. Maszyny mają zwiększyć komfort zakupów

Obecnie parkometry znajdują się przy 23 sklepach Kaufland. Przedstawiciele sieci wskazują, że rozwiązanie to „spotkało się z pozytywną opinią klientów”, dlatego firma planujemy wkrótce zainstalować maszyny w kolejnych 17 lokalizacjach.

Kilka dni temu w różnych miejscach na parkingu przed supermarketem Kaufland w Ząbkach koło Warszawy pojawiło się pięć nowiutkich parkometrów. Maszyny zostaną uruchomione 24 sierpnia br. Zdziwieni klienci sklepu dopytywali w punkcie informacji o powody, dla których sklep wprowadza takie rozwiązanie.

Jak wyjaśniają przedstawiciele sieci Kaufland „instalacja parkometrów przy sklepach jest odpowiedzią na pojawiający się problem zajmowania miejsc parkingowych przez osoby nie będące klientami sklepów Kaufland, co utrudnia postój osobom zmotoryzowanym robiącym zakupy w placówkach sieci. (…)” Dodają, że parkomaty mają zwiększyć komfort klientów, którzy chcą w sklepie zrobić zakupy. Tym samym za korzystanie z parkingu będą musieli zapłacić mieszkańcy okolicznych osiedli, którzy używali dotychczas parkingu przed sklepem, jako „prywatnego” miejsca do parkowania auta.

Przy sklepach Kauflandu, gdzie zainstalowane zostały parkometry klienci mogą korzystać z bezpłatnego parkingu przez 2 godziny od momentu pobraniu biletu (należy go umieścić za szybą samochodu w sposób widoczny dla pracownika parkingu). W przypadku postoju dłuższego niż 2 godziny opłata wynosi 4 złote za każdą kolejną rozpoczętą godzinę parkowania. Brak biletu lub stwierdzenie jego nieważności będzie skutkować wystawieniem wezwania do uiszczenia opłaty dodatkowej. Jakiej wartości, tego firma ni zdradza.

W skład sieci Kaufland wchodzą 224 markety w Polsce, a ponad 1,3 tys. w całej Europie. W naszym kraju sieć zatrudnia ok. 16 tys. osób, a na kontynencie - 130 tys. pracowników).

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Klient 11.09.2020

    Zwykłe zdzierstwo i liczenie na to, że ktoś zapomni pobrać biletu. Ciekawe ile kał fland z tego ma?

  • klient_kauflandu 13.08.2020

    Proponowałbym aby kaufland pobierał opłaty za patrzenie i stanie przed ich reklamami. Tacy patrzący zabierają przecież miejsce ludziom którzy chcą zobaczyć promocje a potem iść i kupić w u nich reklamowany produkt.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także