03.01.2019 / 10:50
StoryEditor

Kaufland ostrzega przed oszustami, którzy oferują darmowe karty podarunkowe

(fot. Konrad Kaszuba)
Sieć Kaufland informuje swoich klientów, że nieprawdziwe są docierające do nich komunikaty dotyczące możliwości odebrania darmowej karty podarunkowej z limitem 1000 zł na zakupy w sklepach Kaufland. Także informacje mailowe o konieczności zwrotu rzekomej nadpłaty na rzecz Kauflandu są próbą oszustwa, a Kaufland nie jest ich autorem ani nadawcą.

„Kaufland w żaden sposób nie oferuje kart podarunkowych z limitem 1000 zł ani nie współpracuje z jakimkolwiek podmiotem w tym zakresie. Ponadto Kaufland nie rozsyła żadnych info...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2025 / 14:24
StoryEditor
Żabka na maksa w systemie kaucyjnym. Sieć przyjmuje wszystkie opakowania, te bez znaku kaucji także, i sypie żappsami
Do systemu kaucyjnego przystąpiło blisko 12 tys. sklepów Żabka (fot. materiały prasowe)

Sieć Żabka nie ma prawnego obowiązku prowadzić zbiórki opakowań objętych systemem kaucyjnym, a jednak to robi. Co więcej, sklepy Żabka przyjmują od klientów butelki i puszki bez względu na to, czy jest na nich znaczek kaucji, czy też nie. Sieć postanowiła też okresowo podwoić liczbę punktów przyznawanych klientom w aplikacji Żabka za zwrot plastikowych butelek oraz puszek.

Do systemu kaucyjnego, który oficjalnie działa w Polsce od 1 października 2025 r., przystąpiło blisko 12 tys. sklepów Żabka, a więc prawie wszystkie, mimo że zdecydowana ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2025 / 18:45
StoryEditor
Legenda futbolu Lukas Podolski będzie kurierem Pyszne.pl? Aż tak, to nie, ale mistrz świata podpisał z platformą kontrakt na wyłączność
Lukas Podolski nawiązuje współpracę z Pyszne.pl (mat. prasowe)

Lukas Podolski, ikona niemieckiego futbolu z polskimi korzeniami, podbija rynek wart 2,5 miliarda złotych. Obecnie biznesmen rozpoczyna nowy rozdział w historii swojej marki Mangal Döner, wchodząc w strategiczne partnerstwo z Pyszne.pl. Od 28 października jego sieć, z pierwszym lokalem w Zabrzu, jest dostępna w dostawie wyłącznie za pośrednictwem tej platformy.

Lukas Podolski, mistrz świata w piłce nożnej urodzony w Gliwicach, w biznesie pozaboiskowym postawił na kebab. W 2018 roku w Kolonii otworzył się jego pierwszy lokal. Obecnie je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. listopad 2025 14:08