15.11.2018/15:16

Kaufland podpisuje kontrakt reklamowy ze Świętym Mikołajem

Na najbliższe święta Bożego Narodzenia Kaufland przygotował spot reklamowy, którego głównym bohaterem jest Święty Mikołaj.

Spot reklamowy pokazuje Mikołaja, który zapomniał o świątecznych zakupach i aby uratować sytuację, udaje się do pobliskiego Kauflandu, gdzie kupuje wszystkie potrzebne przedmioty, od produktów spożywczych po prezenty. Sieć chce podkreślać w ten sposób swój atut, czyli szeroki asortyment.

– Towarzyszymy Mikołajowi przy jego własnych przygotowaniach do świąt. Tak jak każdy z nas, ma on swoje obowiązki i stoi przed wieloma wyzwaniami. Zależało nam na tym, aby przedstawić go jako zwyczajnego ojca rodziny, który zastanawia się, co będzie na wigilijnym stole i gdzie można zrobić świąteczne zakupy. W spocie zdradzamy także jak może wyglądać jego nietuzinkowy dom i rodzina – wyjaśnia Holger Oehrlich, szef międzynarodowego Departamentu Marketingu – pomysłodawca tegorocznego spotu.

W spocie reklamowym Kaufland okazuje się być „oficjalnym sklepem Świętego Mikołaja”.

Znaczkiem z wizerunkiem Świętego Mikołaja oznaczone zostały produkty promowane w ramach tegorocznej oferty świątecznej.

Emisja spotu rusza od dzisiaj w telewizji i mediach społecznościowych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.