26.07.2019/14:17

Kaufland Polska poszukuje dyrektora pionu digital

Sieć obiecuje odpowiedzialne zadania oraz pracę w dynamicznym zespole, gdzie panuje atmosfera wzajemnego szacunku, możliwości rozwoju oraz atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny.

Głównym zadaniem nowego dyrektora będzie tworzenie spójnych strategii w zakresie rozwoju digital marketingu we wszystkich kanałach digital, social oraz mobile. Oprócz tego ilościowa oraz jakościowa ewaluacja planów mediowych, monitorowanie realizacji planów emisyjnych pod kątem założonych wskaźników kosztowych i mediowych, optymalizacja wydatków i zarządzanie budżetem. Kaufland stawia też na rozwój, bo oprócz monitorowania trendów i konkurencji, wymaga od przyszłego szefa digitalu proponowania nowych, innowacyjnych rozwiązań podnoszących skuteczność działań reklamowych.

Stałym elementem pracy będzie współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, dostawcami i partnerami biznesowymi oraz międzynarodową centralą firmy i oczywiście zarządzanie zespołem i rozwój podległych pracowników.

Firma oczekuje od kandydatów wykształcenia wyższego oraz bardzo dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego. Oprócz tego znajomości trendów i rynku internetowej reklamy i doświadczenia w tworzeniu treści marketingowych na platformach online oraz w zakresie samodzielnego planowania, a także skutecznego realizowania kampanii we wszystkich kanałach.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • ktośtamnapewno 26.07.2019

    Niech zgadnę. To było z Podlasia lub z Mazowsza? Bo chciałbym wiedzieć skąd takie materiały prasowe.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.