16.02.2017/11:05

Kaufland poprawia ofertę i wprowadza nowe gazetki promocyjne

Sieć Kaufland wprowadziła nowe, bardziej atrakcyjne gazetki promocyjne. Produkty są pokazane w znacznie bardziej atrakcyjny i nowoczesny sposób niż w przypadku poprzedniej koncepcji, gdzie liczba produktów i kolorystyka powodowały, że były one mało czytelne. W sklepach pojawiła się także nowa oferta produktowa.

Obecnie wzorem Lidla i Biedronki, Kaufland zmniejszył liczbę eksponowanych produktów na poszczególnych stronach, eksponując te najważniejsze, które charakteryzują ofertę i odzwierciedlające strategię asortymentową sieci. Firma sygnalizuje wyraźnie, że poszerza o nowe artykuły, swoją i tak bogatą ofertę, podkreślając niskie ceny. Operator eksponuje także produkty dla bardziej wyrobionych konsumentów (np. perliczki, czy przepiórki). Operator podkreśla design i funkcjonalność  oferowanych towarów. A także wygodę swoich sklepów (samoobsługa) i jakość (tradycyjne stoisko obsługowe).

Kaufland stawia na produkty świeże (tak w obszarze warzyw i owoców, ale także ryb, drobiu i mięsa), dietetyczne (związane ze zdrowiem, dietą i trendami fit i bio), mocno wyeksponowana została także oferta produktów przemysłowych, w tym kosmetyków i chemii gospodarczej, wyposażenia dla domu, AGD, akcesoriów samochodowych i elektronicznych. Coraz większe znaczenie sklepach sieci zyskuje oferta dla zwierząt domowych.

Firma Kaufland zarządza siecią ponad 1200 sklepów w Niemczech, Polsce, Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach i na Słowacji. W Polsce Kaufland ma 203 supermarkety i hipermarkety kompaktowe, wraz z niewielkimi pasażami handlowymi.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.