12.04.2016/15:39

Kaufland promuje marki własne w ciekawy sposób - zobacz zdjęcia

Sieć Kaufland w jednym ze swoich sklepów promuje swoje marki własne w bardzo ciekawy sposób. Zamiast tradycyjnych banerów z tematycznymi zdjęciami, które zwykle znajdują się nad regałami i szafami w określonych działach, firma zdecydowała się na stworzenie identyfikacji poszczególnych działów za pomocą fotografii produktów marek własnych.

Kaufland postawił na mocny rozwój produktów private label na polskim rynku. Operator nie tylko rozwija markę K-Classic w nowych kategoriach, ale przeprowadził także proces konsolidacji marek własnych. Zastępując stopniowo brandem K-Classic dotychczasowe marki własne, np. Vian, Stilla Dolce, Vitae d´Oro oraz Sun Gold.

Od 2010 r. do 2014. Kaufland ponad dwukrotnie do ok. 1300 zwiększył liczbę produktów private label pod marką K-Classic na półkach sklepów sieci. W 2014 r. przybyło ich ponad 300. Jeśli firma utrzymała tempo w 2015 r., to obecnie może oferować nawet 1500 produktów K-Classic.

Produkty pod marką K-Classic można znaleźć w takich kategoriach jak: wędliny, produkty mleczne, mrożonki, konserwy, słodycze i przekąski, napoje bezalkoholowe, artykuły drogeryjne, karma dla zwierząt, elektronika i media, dom i mieszkanie oraz odzież, auto, hobby.

W ubiegłym roku Kaufland wprowadził do polskich sklepów markę własną w segmencie premium pod nazwą Exquisit.

Sieć hiper- i supermarketów Kaufland ma już w Polsce ponad 200 sklepów.



Kaufland Zamość - promuje w ciekawy sposób produkty pod marką własną sieci.Kaufland Zamość - promuje w ciekawy sposób produkty pod marką własną sieci.




















































Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.