28.05.2021 / 10:53
StoryEditor

Kaufland będzie mógł handlować w niedziele objęte zakazem, ale... na razie tego nie zrobi. Wszystkie sklepy placówkami pocztowymi

Kaufland (materiały prasowe)
Kaufland zapowiedział wdrożenie usług pocztowych w całej sieci, co pozwoli sklepom na prowadzenie działalności również w niedziele niehandlowe. Firma podkreśla, że niezależnie od wielkości placówki, funkcję placówki pocztowej mogą pełnić zarówno sklepy osiedlowe, jak i duże dyskonty czy hipermarkety. Przy okazji Kaufland zapowiada, że "na razie" nie otworzy sklepów w niedziele.    

- Na rynku handlowym obserwujemy tendencję uruchamiania tego typu działalności, która jednocześnie stwarza możliwość prowadzenia sprzedaży w niedziele niehandlowe. Uważnie obser...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 12:58
StoryEditor
Carrefour chce zbudować przewagę konkurencyjną przez wdrożenie nowego systemu CRM
Hipermarket Carrefour (nito/Shutterstock.com)
Sieć Carrefour będzie poprawiać obsługę i wiedzę o klientach odwiedzających sklepy. Zrobi to dzięki wdrożeniu nowego systemu pozwalającego na zwiększanie efektywności wewnętrznych procesów obsługi klientów.

Globalna strategia sieci Carrefour zakłada transformację cyfrową spółki. Polska spółka francuskiego detalisty uruchomiła system CRM. Wdrożenie oprogramowania ma pozwolić poprawi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2024 / 17:12
StoryEditor
Swarovski w nowym wydaniu. Sieć pokazała swój nowoczesny koncept sklepu po raz pierwszy w Polsce
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w warszawskiej galerii handlowej Westfield Mokotów zyskał nowy wygląd. To pierwsza tego typu placówka na polskim rynku - zobacz, czym się wyróżnia.

Marka podkreśla, że zmiana wizerunku sklepu to element "wprowadzania nowej koncepcji przestrzeni handlowych na całym świecie". W Polsce na pierwszy ogień poszedł salon w W...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 03:01