06.03.2023 / 17:21
StoryEditor

Kaufland wdraża usługę K-Scan w kolejnych marketach sieci [LISTA SKLEPÓW]

Kaufland rozwija usługę samodzielnego skanowania produktów spożywczych w sklepach (Kaufland)
Po udanych testach sieć Kaufland zdecydowała się wdrożyć usługę K-Scan, czyli samodzielnego skanowania produktów za pomocą ręcznych skanerów  w kolejnych marketach. Od 2 marca z narzędzia mogą korzystać klienci już 35 sklepów Kaufland. Do końca roku firma chce znacznie zwiększyć liczbę placówek oferujących nową usługę.

Od września 2022 r. w sklepach sieci Kaufland sukcesywnie wprowadzana jest usługa K-Scan, która – jak wskazują przedstawiciele sieci - oprócz oszczędności czasu, ma gwarantować ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
15.12.2025 / 17:03
StoryEditor
Sinsay debiutuje w Gruzji. Na ilu rynkach już działa?
Salon marki Sinsay, LPP (Shutterstock)

LPP nieustannie umacnia swoją pozycję na rynkach Europy Środkowo - Wschodniej i Azji Centralnej. Kolejnym krajem, w którym spółka rozpoczyna działalność, jest Gruzja - 46. rynek w portfolio firmy. Ten rok był rekordowy pod względem liczby wejść na nowe rynki.

Po niedawnym debiucie w Azerbejdżanie, następnym etapem rozwoju Grupy na Kaukazie jest wejście na rynek gruziński. Decyzja o tym kierunku wpisuje się w kluczowe założenia LPP, w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2025 / 16:13
StoryEditor
Lojalność klientów w e-commerce. Dlaczego Polacy wracają do marek, ale rzadko są im wierni?
Lojalność klientów w e-commerce 2025. Co naprawdę buduje przywiązanie do marki? (fot. Shutterstock)

Lojalność klientów od lat uchodzi za jeden z fundamentów stabilnego wzrostu w handlu. Najnowsze dane pokazują jednak, że powtarzalne zakupy internetowe coraz rzadziej oznaczają prawdziwe przywiązanie do marki. Czym dziś jest lojalność w polskim e-commerce i dlaczego niektóre branże powinny zachować szczególną czujność?

Badanie "Lojalność w e-commerce 2025", zrealizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej oraz Mobile Institute pokazuje, że powtarzalne zakupy nie zawsze wynikają z realnej rela...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. grudzień 2025 02:01