30.06.2022/10:55

Kaufland wdroży usługę K-Scan w Polsce. Sieć umożliwi klientom skanowanie produktów podczas zakupów [NASZ NEWS]

K-Scan, usługa skanowania produktów w aplikacji mobilnej lub skanerem podczas zakupów, zostanie wdrożona przez sieć Kaufland w Polsce - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Informację tę potwierdził nam polski oddział operatora.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Nickt 06.07.2022

    Wynoszenie towaru to w zasadzie nie problem - chociażby kontrola za linią kas tak jak w Makro. Poza tym istnieją systemy bazujące na zaawansowanym trackingu - można monitorować ruchy choćby i setek klientów jednocześnie. Tak jak śledzi się ruch samochodów na trasie, skanuje ich rejestracje, liczy natężenie ruchu, itd.

  • nikt2 05.07.2022

    już dawno coś takiego powinno być, podobnie jak elektroniczne przegrody kasowe taśmy na kasowych.

  • Wszystko bardzo fajnie, ale pozostaje jeszcze kwestia tzw. uczciwości, którą niektórzy klienci wykorzystują i wynoszą towar bez zapłaty. Ta usługa bardzo im pomoże... Co z tym tematem? Jak zapanować nad tym procederem? 01.07.2022

    Wszystko bardzo fajnie, ale pozostaje jeszcze kwestia tzw. uczciwości, którą niektórzy klienci wykorzystują i wynoszą towar bez zapłaty. Ta usługa bardzo im pomoże... Co z tym tematem? Jak zapanować nad tym procederem?

  • Nina 30.06.2022

    Ciekawe czy klienci będą musieli skanować 34 artykuły na minutę

  • Nickt 30.06.2022

    No to bardzo fajnie. Uważam, że jest to niezwykle praktyczne rozwiązanie. Wiemy ile co kosztuje oraz ile dokładnie zapłacimy za zakupy. Odpada stres związany z wykładaniem towaru na kasie co potrafi być naprawdę męczące przy większych zakupach. Oby to weszło jeszcze w tym roku to może nawet zacznę znów kupować w Kauflandzie.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także