Kaufland wdroży usługę K-Scan w Polsce. Sieć umożliwi klientom skanowanie produktów podczas zakupów [NASZ NEWS]
K-Scan, usługa skanowania produktów w aplikacji mobilnej lub skanerem podczas zakupów, zostanie wdrożona przez sieć Kaufland w Polsce - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Informację tę potwierdził nam polski oddział operatora.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Subskrypcja roczna (365 dni)149.99 zł - 365 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
5 komentarzy
-
06.07.2022
Wynoszenie towaru to w zasadzie nie problem - chociażby kontrola za linią kas tak jak w Makro. Poza tym istnieją systemy bazujące na zaawansowanym trackingu - można monitorować ruchy choćby i setek klientów jednocześnie. Tak jak śledzi się ruch samochodów na trasie, skanuje ich rejestracje, liczy natężenie ruchu, itd.
-
05.07.2022
już dawno coś takiego powinno być, podobnie jak elektroniczne przegrody kasowe taśmy na kasowych.
-
01.07.2022
Wszystko bardzo fajnie, ale pozostaje jeszcze kwestia tzw. uczciwości, którą niektórzy klienci wykorzystują i wynoszą towar bez zapłaty. Ta usługa bardzo im pomoże... Co z tym tematem? Jak zapanować nad tym procederem?
-
30.06.2022
Ciekawe czy klienci będą musieli skanować 34 artykuły na minutę
-
30.06.2022
No to bardzo fajnie. Uważam, że jest to niezwykle praktyczne rozwiązanie. Wiemy ile co kosztuje oraz ile dokładnie zapłacimy za zakupy. Odpada stres związany z wykładaniem towaru na kasie co potrafi być naprawdę męczące przy większych zakupach. Oby to weszło jeszcze w tym roku to może nawet zacznę znów kupować w Kauflandzie.
7