30.09.2018/09:37

Kaufland wprowadza do polskich sklepów nową markę własną – K-free

Nietolerancje pokarmowe są w Polsce coraz częstszą przypadłością. Według naukowców z Ogólnopolskiego Centrum Dietetyki Instytutu Żywności i Żywienia (OCD IŻŻ) występowanie alergii i nietolerancji pokarmowych może dotyczyć nawet co piątej osoby. Nowa marka własna K-free, jest dedykowana jest klientom z nietolerancją laktozy i glutenu.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.