15.09.2016/08:52

Kaufland wprowadza w Polsce własną aplikację mobilną

Kaufland w ostatnich dniach udostępnił swoim klientom w Polsce aplikację mobilną. Tym samym niemiecka sieć dołączyła do szerokiego grona detalistów, którzy wdrożyli tego typu usługę w naszym kraju.

Aplikacja mobilna Kauflandu pozwala osobom, które ją pobiorą, na dzielenie się listami zakupów z rodziną i ze znajomymi oraz na przeglądanie oferty promocyjnej sieci. Daje także dostęp użytkownikom smartfonów i tabletów do obszernej bazy przepisów (ponad tysiąc).

Dzięki funkcji geolokalizacji, aplikacja potrafi także wskazać klientowi lokalizację najbliższego sklepu. Mało tego - aplikacja pokieruje bezpośrednio klienta do placówki Kauflandu za pomocą nawigacji.

Za pomocą aplikacji mobilnej niemieckiej sieci sprawdzić można także godziny otwarcia i adresy poszczególnych sklepów. Aplikacja wskaże też, czy w wybranej przez klienta placówce dostępne są stoiska obsługowe, piekarnia, czy grill-bar.

Aplikację mobilną Kauflandu pobrać można (bezpłatnie) w sklepach Google Play (system Android) oraz App Store (iOS). Na chwilę obecną sieć nie planuje wypuszczenia aplikacji na Windows Phone.

Do momentu publikacji artykułu aplikacja mobilna Kaufland w samym sklepie Google Play pobrana została ponad 100 tys. razy.

Przypomnijmy, własne aplikacje mobilne posiada zdecydowana większość spośród największych sieci handlowych w Polsce, m.in. Biedronka, Tesco, Lidl, Żabka, Polomarket, czy Aldi. W ostatnich tygodniach aplikację w nowej, poprawionej wersji udostępniła także sieć Carrefour.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • abc 15.09.2016

    Ta aplikacja byłaby dobra, gdyby wyszła 5 lat temu. Obecnie jest to druga liga w momencie publikacji.

  • fyryryry 15.09.2016

    fajna ta apka. lepiej pozno niz wcale

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.