14.11.2018 / 14:43
StoryEditor

Kaufland wprowadza zabawki pod marką własną - Kidland

(Kaufland Polska)
Sieć Kaufland wprowadza do polskich sklepów nową markę własną zabawek – Kidland. Produkty zostały stworzone z myślą o dzieciach w każdym wieku – od niemowląt po dzieci w wieku szkolnym. Zabawki będą dostępne w sklepach od 15 listopada aż do Świąt Bożego Narodzenia.

W marketach Kaufland znajdziemy zabawki dla dzieci w przedziałach wiekowych 0-3 lata, 3-8 lat oraz powyżej 8 roku życia. Jak zapewniają przedstawiciele sieci „najmłodszych wprow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 17:29
StoryEditor
Jak odblokować potencjał polskich startupów? PFR, Allegro i Startup Poland mają rozwiązanie
Polskie firmy technologiczne wyróżniają się wysokim poziomem kompetencji inżynieryjnych, globalnymi ambicjami i otwartością na rozwój. Co ich powstrzymuje przed wypłynięciem na szerokie wody? (fot. Allegro)

Mimo globalnych ambicji i silnego zaplecza technologicznego, przedsiębiorcy nadal napotykają bariery, które utrudniają rozwój i skalowanie. Co ich blokuje – i jak to zmienić? Jest próba odpowiedzi na to pytanie.

Z raportu „Co blokuje polskich startupowców? Wyzwania i perspektywy zmiany” wyłania się obraz środowiska pełnego energii i ambicji, ale wciąż ograniczanego przez zewnętrzne prze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.05.2025 / 19:23
StoryEditor
Donald Trump serwował frytki klientom McDonalds, a teraz zaserwował sieci fast foodów spadek przychodów

Okazuje się, że nawet McDonald‘s może tracić w niepewnych czasach Donalda Trumpa. Od lat znana była zasada, że dyskonty i sieci fast food rosną, tak w czasach kryzysu i okresach koniunktury. Okazuje się, że nawet bardzo odporne na cykle gospodarcze modele biznesowe, mają problem z poradzeniem sobie z nieprzewidywalnością nowego prezydenta USA, Donalda Trumpa. Sprzedaż międzynarodowego giganta spadła w I kw. 2025 r. Prezes sieci Chris Kempczinski wskazuje, co jest przyczyną problemów sieci?

Globalne przychody korporacji McDonald‘s spadły w ciągu pierwszych trzech miesięcy br. o 1 proc. Największy wpływ na wyniki koncernu miała sytuacja na rynku amerykańskim, gdzie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 12:04