14.11.2018/14:43

Kaufland wprowadza zabawki pod marką własną - Kidland

Sieć Kaufland wprowadza do polskich sklepów nową markę własną zabawek – Kidland. Produkty zostały stworzone z myślą o dzieciach w każdym wieku – od niemowląt po dzieci w wieku szkolnym. Zabawki będą dostępne w sklepach od 15 listopada aż do Świąt Bożego Narodzenia.

W marketach Kaufland znajdziemy zabawki dla dzieci w przedziałach wiekowych 0-3 lata, 3-8 lat oraz powyżej 8 roku życia. Jak zapewniają przedstawiciele sieci „najmłodszych wprowadzi w kolorowy, pełen fantazji świat zabawy, a także będzie wspierać rozwój, kreatywność i zręczność malucha. Przedszkolakom i starszym dzieciom nowa marka oferuje zabawki wymagające logicznego myślenia, rozwijające ich wiedzę i umiejętności. Kidland to zatem doskonałe narzędzie do odkrywania świata dla dzieci w każdym wieku. Opakowania oznaczone są informacją o grupie wiekowej, dla której są przeznaczone.“

Zabawki Kidland powstały we współpracy ze sprawdzonymi dostawcami i podlegają ścisłej kontroli przez niezależne instytuty pod kątem wykorzystanych materiałów i bezpieczeństwa. Dodatkowo wszystkie zabawki wykonane z drewna posiadają certyfikat FCS.

W całej Europie Kaufland ma około 1200 sklepów i zatrudnia niemal 150 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 208 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników. Asortyment sieci Kaufland liczy minimum 15 000 produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

 

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Iwona 19.11.2018

    O proszę ciekawe jaka jakość tych zabawek jest. Ja już na Mikołajki mam prezent dla córki, kupiłam jej lalkę i Gorącego Ziemniaka - to taka gra planszowa dla całej rodziny ;)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.