Kaufland wyrzuca z półek produkty Unilevera. Sieć nie akceptuje podwyżek cen
Sieć Kaufland w Niemczech wycofuje ze sprzedaży produkty firmy Unilever, aby zaprotestować przeciwko podwyżkom cen, które chce wprowadzić holenderski koncern spożywczy. To finał sporu jaki firmy prowadziły od maja 2018 r.
Pozostało jeszcze 86% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
8 komentarzy
-
29.12.2018
Jak czytam, że jakiś detalista nie akceptuje podwyżki cen producenta, to nóż mi się w kieszeni otwiera. Ten świat zupełnie zwariował! Jak ktoś chce podnosić ceny to jego sprawa. Rynek go zweryfikuje i ewentualnie nie będzie kupował jego produktów. Żadnemu innemu podmiotowi nic do takich decyzji. A tu się znajdują sieci, które dyktują producentom, co im wolno i do jakiego poziomu. Kpina! Szkoda, że nie ma na to silnego w tym "poprawnym politycznie" świecie... Takie praktyki sieci powinny być surowo karane!
-
29.12.2018
A w czym lepsza portugalska Biedronka od niemieckiego Kauflandu? I co to ma do pazerności Unilevera?
-
29.12.2018
Gonić dziadów dziadu. Dziad dziada pogania. Kto jeszcze kupuje ten szmelc? A jeszcze u tych szmelcowników?
-
28.12.2018
unilever jmd
to nie jest wina korporacji, tylko celowe działanie Biedronki, które zaniża ceny na jednych produktach, sprzedając je poniżej kosztów, ale w ten sposób przyciągają klientów, którzy budują i zyski pozostałymi zakupami. Ta sytuacja ma miejsce nie tylko z Unileverem. -
28.12.2018
Wpisy kontrolowane wpisy kontrolowane
-
28.12.2018
Po co komentarze gdy nie są pokazywane przez moderatora
-
28.12.2018
Dobrze sama chemia w produktach spozywczych
-
28.12.2018
W Polsce już dawno doprowadzili do sytuacji, że sporą część produktów taniej kupować z półek Biedronki w standardowej cenie niż od nich jako producenta...o promocjach nie mówiąc. Ot dwa pasożyty się dobrały i przejmują nasz rynek.
6