28.12.2018/08:59

Kaufland wyrzuca z półek produkty Unilevera. Sieć nie akceptuje podwyżek cen

Sieć Kaufland w Niemczech wycofuje ze sprzedaży produkty firmy Unilever, aby zaprotestować przeciwko podwyżkom cen, które chce wprowadzić holenderski koncern spożywczy. To finał sporu jaki firmy prowadziły od maja 2018 r.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

8 komentarzy

  • HR 29.12.2018

    Jak czytam, że jakiś detalista nie akceptuje podwyżki cen producenta, to nóż mi się w kieszeni otwiera. Ten świat zupełnie zwariował! Jak ktoś chce podnosić ceny to jego sprawa. Rynek go zweryfikuje i ewentualnie nie będzie kupował jego produktów. Żadnemu innemu podmiotowi nic do takich decyzji. A tu się znajdują sieci, które dyktują producentom, co im wolno i do jakiego poziomu. Kpina! Szkoda, że nie ma na to silnego w tym "poprawnym politycznie" świecie... Takie praktyki sieci powinny być surowo karane!

  • Rapid 29.12.2018

    A w czym lepsza portugalska Biedronka od niemieckiego Kauflandu? I co to ma do pazerności Unilevera?

  • Alojzy 29.12.2018

    Gonić dziadów dziadu. Dziad dziada pogania. Kto jeszcze kupuje ten szmelc? A jeszcze u tych szmelcowników?

  • jan 28.12.2018

    unilever jmd
    to nie jest wina korporacji, tylko celowe działanie Biedronki, które zaniża ceny na jednych produktach, sprzedając je poniżej kosztów, ale w ten sposób przyciągają klientów, którzy budują i zyski pozostałymi zakupami. Ta sytuacja ma miejsce nie tylko z Unileverem.

  • Cien 28.12.2018

    Wpisy kontrolowane wpisy kontrolowane

  • Cien 28.12.2018

    Po co komentarze gdy nie są pokazywane przez moderatora

  • Cien 28.12.2018

    Dobrze sama chemia w produktach spozywczych

  • UNILEVER JMD 28.12.2018

    W Polsce już dawno doprowadzili do sytuacji, że sporą część produktów taniej kupować z półek Biedronki w standardowej cenie niż od nich jako producenta...o promocjach nie mówiąc. Ot dwa pasożyty się dobrały i przejmują nasz rynek.

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.