19.10.2020/16:56

Kaufland zwiększył liczbę produktów pod marką własną K-Stąd Takie Dobre! o ponad 100

Kaufland stworzył markę własną K-Stąd Takie Dobre! z myślą o przywiązaniu konsumentów do polskiej tradycji kulinarnej i obejmuje produkty pochodzące od krajowych producentów. Jeszcze w październiku 2019 r. w ofercie sieci było ok. 50 produktów, obecnie asortyment wyrobów tej marki, obejmuje już ponad 150 pozycji.

Można założyć, że Kaufland będzie systematycznie rozszerzał ofertę produktów pod  marką K-Stąd Takie Dobre! m.in. wprowadzając produkty sezonowe. W ostatnim czasie firma wprowadziła do sprzedaży płat ze świeżego karpia pochodzącego z polskich hodowli. Ryba, która od lat gości na polskich stołach, będzie dostępna w ofercie Kaufland czasowo – tym razem przez tydzień i w okazyjnej cenie (2,99 zł za 100 g).

Karp K-Stąd Takie Dobre! ponownie pojawi się w ofercie Kaufland w listopadzie i będzie dostępny do końca grudnia br. W sprzedaży będzie wówczas nie tylko płat tej ryby, ale również tuszki, dzwonko oraz filet. Zgodnie z deklaracją od tego roku sieć nie prowadzi sprzedaży żywego karpia, jednocześnie rozwijając asortyment rybny dostępny w strefie samoobsługowej. 

W całej Europie Kaufland ma ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 130 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 224 markety i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Asortyment sieci Kaufland liczy w zależności od marketu od 15 000 do 21 000 produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • jemy 20.10.2020

    "bona"ppetit

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także