02.08.2019/10:22

Kieszonkowy rozmiar przekąski buduje kulturę pożywnego podjadania

Produkty z kategorii convenience zakładają sięganie po nie z uwagi na łatwą dostępność i prostotę spożycia. Małe opakowania, wygodne otwarcie oraz smak, który zaspokaja potrzebę konsumencką nastawioną na zjedzenie czegoś smacznego i sycącego. Konsumenci często sięgają po tego typu produkty impulsowo, przy okazji innych zakupów w ulubionym sklepie w drodze do pracy lub wracając do domu. Pośpiech, który często determinuje zakup niewielkiej przekąski, to ważny aspekt w przypadku umiejscowienia produktu w sklepie. Detaliści powinni postawić się na miejscu konsumenta, który wchodzi do sklepu, aby wykonać jak najszybsze zakupy. Najprawdopodobniejszym miejscem, w którym klient przystanie na dłużej, jest kolejka do kasy i to właśnie przestrzeń przykasowa stwarza sytuację do tego, aby konsument szybko i bez zbędnych poszukiwań sięgnął intuicyjnie po to, czego domaga się od niego organizm w chwili nagłego głodu i pośpiechu – niewielkiej, pożywnej przekąski.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.