30.07.2019/10:06

Klienci Allegro wydali w zeszłym roku o 240 mln zł mniej na przesyłki

To efekt m.in. wprowadzonej w zeszłym roku usługi Allegro Smart. Klienci robią jednak zakupy częściej.

O sprawie pisze Dziennik Gazeta Prawna, która podkreśla, że mimo faktu dopłacania do przesyłek, Allegro udało się przeciwstawić zagrożeniu ze strony chińskich serwisów internetowych, oferujących darmową dostawę. Firma nadal zamierza rozwijać tę usługę, obecnie jest nią już objętych ok. 60 mln ofert.

Z danych zgromadzonych przez Allegro wynika, że klienci mający wykupiona usługę Allegro Smart kupują sześć razy więcej rzeczy niż pozostali użytkownicy, nie wiadomo jednak, czy gdyby nie mieli dostępu do tego programu, kupowaliby mniej. Niemniej jednak, jak podkreśla gazeta, rozwój oferty Smart przez Allegro to odpowiedź na potrzeby konsumentów. Wg. badania Gemiusa to koszt dostawy jest najistotniejszy dla kupujących w internecie, uważa tak 55 proc. respondentów.

Więcej w "DGP".

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.